Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@08:10:23 GMT

اردوغان از ظلم به مردم دست بردارد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۸۴۳۷

اردوغان از ظلم به مردم دست بردارد

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه زمان، «احمد داوداوغلو»، نخست‌وزیر سابق ترکیه و رهبر حزب مخالف «آینده» در دولت «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری این کشور را به ظلم و ستم علیه مردم متهم کرد و خواستار توقف آن شد.

داود اوغلو امروز -چهارشنبه- با انتشار فایل ویدئویی در توئیتر به افزایش قبوض برق در ترکیه و ناتوانی شهروندان در پرداخت قبوض و تامین نیازهای اولیه خود واکنش نشان داد و گفت: «ماه‌ها پیش به حاکمان هشدار دادیم که زمستان امسال سخت خواهد بود اما آنها گوش نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «مردم ما زمستان را سیاه توصیف می‌کنند، امسال با زمستانی کاملا سیاه مواجه هستیم، افزایش بهای برق و گاز طبیعی باعث شده مردم ما نتوانند نیازهای اولیه گرمایشی خود را تامین کنند».

داوداوغلو با بیان اینکه دولت اردوغان از مردم جدا شده است از وی خواست تا افزایش قیمت‌های گاز طبیعی و برق را معکوس کند و از ظلم به مردم دست بردارد.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترکیه داوود اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی حکومت سرپرست طالبان افزود که جاری شدن سیلاب‌ و بارندگی‌ در پانزده ولایت افغانستان، ۱۴۰ خانه مسکونی را نیز تخریب کرده است.

او در این باره افزود: در سه روز اخیر در اثر بارندگی‌ شدید و سیلاب‌ در ولایت‌های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان هشت شهروند این کشور جان‌باخته و سه تن دیگر مجروح شده اند.

پیش از این، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی حکومت سرپرست طالبان گفته بود که بر اثر سیلاب‌های اخیر سرتاسر افغانستان، ۹۰ تن جان‌باخته و ۵۴ تن دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • شکار یک پلنگ ایرانی در توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد