Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مربی سابق سپاهان گفت: احساس می‌کنم سپاهان گلر ذخیره مناسبی ندارد و باید به فکر جذب یک دروازه‌بان خوب باشد تا علاوه بر رقابت با کریستوفر کنت، دست نویدکیا برای تغییرات مدنظرش باز شود. - اخبار استانها -

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در اصفهان، درباره عملکرد سپاهان در نیم‌فصل نخست اظهار داشت: درست است که سپاهان در نیم‌فصل نخست از کورس مدعیان عقب افتاد اما این به آن معنا نیست که سپاهان دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد و جزو مدعیان به شمار نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های نیم‌فصل دوم هنوز برگزار نشده و سپاهان هنوز شانس قهرمانی دارد.

وی تصریح کرد: سپاهان از نظر کیفیت بازیکن چیزی کم ندارد و مهره‌های باکیفیت زیادی در این تیم‌ حضور دارند و تنها در پست دروازه‌بان با ضعف روبه‌رو هستند. سپاهان فصل گذشته دروازه‌بان قابلی به نام‌‌ پیام نیازمند داشت و به کریستوفر کنت از نظر فنی قابلیت‌های نیازمند را ندارد. من پیش از شروع فصل نیز گفته بودم که دروازه‌بان خارجی مانند هندوانه دربسته می‌ماند و ممکن است کیفیت بالایی نداشته باشد. از طرفی نباید فراموش کرد که یک تیم نمی‌تواند کل فصل را با یک دروازه‌بان سپری کند، وقتی کنت مقابل گل‌گهر 4 گل را دریافت کرد، باید حداقل برای افزایش انگیزه خود کنت هم که شده بود، در بازی بعدی از دروازه‌بان ذخیره استفاده می‌کردند اما این اتفاق رخ نداد و احساس می‌کنم سپاهان گلر دوم مناسبی در اختیار ندارد.

مربی سابق سپاهان خاطرنشان کرد: به نظرم سپاهان برای نیم‌فصل دوم باید به فکر جذب یک دروازه‌بان مناسب باشد تا هم بتواند با کنت رقابت کند و هم دست نویدکیا برای اعمال تغییرات مدنظرش باز باشد.

وی در ادامه به نقاط ضعف سپاهان در نیم‌فصل نخست اشاره کرده و گفت: مدافعان سپاهان در دفاع‌های یک در برابر یک و پوشش نقاط کور دفاعی ضعیف عمل کردند‌. یکی دیگر از ضعف‌های سپاهان در نیم‌فصل نخست فاصله زیاد خطوط این تیم، مخصوصا خط دفاع و حمله بود که اشکال اصلی در این وضع به خط دفاعی سپاهان باز می‌گردد.

احتمال جدایی دروازه‌بان سپاهانابراز تمایل باشگاه سپاهان برای جذب مهاجم نساجیبیماری چند بازیکن باعث لغو اردوی سپاهان در بندرعباس شد

چرخابی ادامه داد: نفطه ضعف اصلی سپاهان در نیم‌فصل اول موقعیت‌سوزی پرشمار بازیکنان این تیم بود؛ بارها به مربیان جوان تاکید کردم که از موقعیت‌سوزی‌های زیاد به عنوان بدشانسی یاد نکنند،فوتبال یک علم است و طبق این علم وقتی یک موقعیت خطرناک خراب می‌شود، بازیکن ضربه زننده در محاسبات و نحوه ضربه زدن به توپ اشتباه کرده و این ایراد باید با تمرینات زیاد و اصولی بر طرف شود. نویدکیا مربی باشخصیت و حرفه‌ای است و باید با کادرش بازی‌های سپاهان در نیم‌فصل نخست را بازبینی و آنالیز کنند و با تمرین مناسب نقاط ضعف تیم را رفع و نقاط قوت را تقویت کنند.

انتهای پیام/170/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان در نیم فصل نخست دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کد خبر 6092308

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • اتفاقی که باعث شد مورایس مسلمان شود
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان