Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - مجتبی دائی دائی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: محور دانسفهان-اک-شامی شاپ به طول کلی ۳۱ کیلومتر است که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۷ آغاز و حدود ۲۴ کیلومتر از مسیر به صورت چهارخطه مورد بهره برداری قرار گرفته و زیر بار ترافیک رفته است؛ همچنین در حال حاضر عملیات اجرایی حدود ۴ کیلومتر در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور بوئین زهرا-سه راهی رحیم آباد به طول ۵۴ کیلومتر است که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۹ آغاز و حدود ۳۸ کیلومتر از مسیر مورد بهره برداری قرار گرفته و زیر بار ترافیک رفته است؛ در حال حاضرعملیات اجرایی در حدود ۷ کیلومتر در حال اجرا است و ادامه محور به طول حدود ۹ کیلومتر به انضمام یک تقاطع غیرهمسطح رحیم آباد در دست مناقصه است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان درباره عملیات اجرایی تکمیل آبنمای رجایی دشت، گفت: اجرای این پل به طول ۶۴ متر و عرض ۷.۲ متر با اجرای ۲۲ ردیف باکس به همراه حوضچه پل بوده که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۸ شروع و تاکنون ۲۲ ردیف باکس اجرا شده و عملیات بتن ریزی روی پل به همراه دستک‌های پل سمت رجایی دشت جزو کار‌های باقیمانده است.

 در پروژه بهسازی و تعریض محور آوج-رزن به طول ۱۳۰۰ متر از میدان آوج، پروژه از آوج به سمت انتهای حوزه به طول حدود ۷ کیلومتر باقی مانده است.

دائی دائی در باره پروژه بهسازی محور تاکستان –آقچه کند-نیکویه هم افزود: تعریض و آسفالت هزار و ۵۰۰ متر از محور در یک لایه و پل ۶ متری در حال حاضر نیز عملیات تعریض ۵ کیلومتر مسیر توسط پیمانکار شروع شده است.

وی درباره احداث باند دوم سه راهی سلطانیه-ابهر-تاکستان (تقاطع فارسجین) نیز بیان داشت: این پروژه به طول حدودا دو هزار و ۲۰۰ متر در محل تقاطع ورودی شهر فارسجین با محورشاَمی شاپ به ابهر احداث شده است.

دائی دائی با اشاره به اجرای تابلو و علائم تقاطع غیرهمسطح آزادراه قزوین –زنجان-ضیاءآباد گفت: تابلو‌های اخطاری و انتظامی مسیر ضیاآباد-نیکویه و رمپ‌های سمت زنجان نصب شده و پیمانکار در حال اجرای عملیات نصب تابلو‌های پیش آگاهی آزادراه است.

وی درباره اجرای سیستم روشنایی تقاطع غیرهمسطح ضیاءآباد یادآور شد: اجرای پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرارگرفته و در مرحله تحویل موقت پروژه است.

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی درباره پروژه احداث راه اصلی نهاوند –ضیاءآباد-آبترش نیز گفت: طول کل این محور ۶۰ کیلومتر بوده که در حال حاضر پروژه بهسازی محور سه راهی آبترش- ضیاءآباد- نهاوند و احداث تقاطع غیرهمسطح در سه راهی آبترش به همراه رمپ و لوپ‌های مربوطه به اضافه یک دستگاه پل سه دهانه ۲۵ متری در حال اجرا است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی عملیات اجرایی بهسازی و نوسازی تقاطع غیرهمسطح عملیات اجرایی حال اجرا سه راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد