Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:38:31 GMT

افتتاح و کلنگ زنی ۳۸ پروژه در شیلات گلستان

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۸۵۲۰

افتتاح و کلنگ زنی ۳۸ پروژه در شیلات گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، سید جواد قدس علوی اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۸ پروژه شیلاتی در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که از این میزان ۲۷ پروژه قابل افتتاح و ۱۱ پروژه قابل کلنگ زنی است.

مدیرکل شیلات گلستان افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله پرورش ماهی با استفاده دو منظوره از آب چاه‌های مجاز کشاورزی، پرورش ماهی در قفس، راه اندازی مزارع پرورش میگو، احداث سایت پشتیبان و … خواهد بود که در سطح استان از جمله شهرستان‌های بندرترکمن، گمیشان و بندرگز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدس علوی ادامه داد: از مهم‌ترین پروژه‌های کلنگ زنی امسال، احداث سایت پشتیبان طرح پرورش ماهی در قفس و اسکله شناور صیادی جهت تسریع امور پرورش دهندگان ماهی در دریا در سواحل شهرستان بندرترکمن و ۱۰ باب مزرعه ۲۰ هکتاری پرورش میگو و با ظرفیت ۴۸۰ تن، در مجتمع پرورش میگو گمیشان، است.

کد خبر 5415293

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل شیلات گلستان دهه فجر گرگان دهه فجر ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت کرمانشاه بارش برف تعطیلی مدارس عکس استانها زنگ انقلاب ایلام خراسان رضوی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا قلی زاده با اشاره به برداشت ماهی گرمابی از آبان و آذرماه گفت: ۲۰ نفر در استخر‌های پرورش ماهی شهرستان اشتغال دارند که امسال با توسعه مزارع پرورش ماهی ۲۰ نفر دیگر به این آمار اضافه خواهند شد.
وی در ادامه ماهی گرمابی شامل کپور. آمور ، فیتوفاک وبیکهت عنوان کرد و گفت: بیشترین تولید ماهی در این شهرستان قزل‌آلا است که برای فروش به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.
رییس جهاد کشاورزی شهرستان شیروان همچنین با اشاره به تولید۵۰۰ تن ماهی گرمابی و سردابی در سال گذشته گفت: با هدف حمایت از پرورش دهندگان پارسال پنج میلیارد تومان تسهیلات توسعه استخر‌های پرورش ماهی، تامین نهاده و خوراک ماهی به پنج نفر از متقاضیان پرداخت شد.
سرانه مصرف ماهی در خراسان شمالی کمتر از ۷ کیلوگرم  است.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!