Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی همزمان با ظهر چهارشنبه و در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح یک طرح عمرانی در علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه در دومین روز از دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۰ چهار پروژه با حضور استاندار سمنان به بهره برداری رسید، بیان کرد: نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای این چهار طرح اقتصادی و عمرانی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افتتاح دو خوابگاه برای دانشجویان علوم پزشکی شاهرود یکی از این طرح‌های عمرانی است، افزود: این خوابگاه‌ها هر کدام با ظرفیت ۲۴۴ دانشجو و در دو ساختمان سه هزار و ۵۰۰ متر مربعی (مجموعاً ۴۸۸ دانشجو و هفت هزار متر مربع) و با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهرک فدک شاهرود دیگر طرحی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: این مرکز آموزشی با پیگیری نماینده سابق شهرستان در سال ۹۷ تخصیص بودجه یافت و عملیات عمرانی آن در سال ۹۸ با حضور معاون عمرانی وزیر آغاز شد.

جلالی با بیان اینکه این طرح در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای یک هزار و ۷۰۰ متر مربع ساخته و تجهیز شده است، بیان کرد: برای ساخت این مدرسه مجموعاً هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده که ۵۰۰ میلیون تومان آن از اعتبارات راه و شهرسازی و ۶۰۰ میلیون تومان نیز سهم خیران بوده است.

وی با بیان اینکه شرکت تولید کاغذ سنگی دیگر پروژه‌ای بود که در شاهرود با حضور استاندار سمنان مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: این پروژه که از آهک و کربنات کاغذ می‌سازد با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان و اشتغال ۳۰ نفر به صورت مستقیم به بهره برداری رسید.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه یک طرح گلخانه با مساحت دو هزار و ۴۰۰ متر مربع در یکی از روستاهای بخش مرکزی از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در دومین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان شاهرود بوده است، افزود: این طرح یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد که به صورت آورده شخصی بخش خصوصی و تسهیلات بانکی تأمین شده است.

کد خبر 5415454

منبع: مهر

کلیدواژه: شاهرود افتتاح طرح عمرانی دهه فجر فرمانداری شاهرود استانداری سمنان دهه فجر ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت کرمانشاه بارش برف تعطیلی مدارس زنگ انقلاب ایلام خراسان رضوی شیراز میلیارد تومان میلیون تومان تومان اعتبار بهره برداری متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین استانی و شهری ارومیه، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

بر طبق اخبار غیررسمی این هتل ۲ ستاره است

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو - اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.

مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901566

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر