Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:30:54 GMT

پای تله تئاتر به شبکه تماشا باز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۸۹۸۰

پای تله تئاتر به شبکه تماشا باز شد

شبکه تماشا ویژه دهه فجر کنداکتور روتین خود را تغییر داده و شاهد تله‌تئاترها، آیتم‌ها، موسیقی‌ها و فیلم‌های خاطرانگیز خواهیم بود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از آغازین روز دهه فجر چهل و سوم ، شبکه تماشا برنامه‌های روتین و منظم خود را متناسب با دهه فجر تغییر داده است و مأموریت مرور گنجینه آرشیو تصویری انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحسن رفیعی مدیر تامین و پخش شبکه تماشا ضمن تبریک فرا رسیدن طلیعه فجر انقلاب گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جدول پخش این شبکه متناسب با حال و هوای ایام دهه فجر تغییر کرده است.

مدیر تامین و پخش شبکه تماشا خاطرنشان کرد: از روز گذشته منتخبی از فیلم‌ها، سریال‌ها، تله تئاتر و آیتم‌های ویژه با موضوع انقلاب روی آنتن این شبکه خواهد رفت، در کنار این محتوای آرشیوی جذاب، مسابقه‌ی هم‌آهنگ برای تعیین محبوب‌ترین سرود انقلاب و دو برنامه زنده در نظر گرفته شده است.

مرور خاطره سازترین فیلم‌های سینمایی انقلابی در فجر تماشایی

رفیعی افزود : روز 12 بهمن فیلم سینمایی «تشکیلات» به روی آنتن شبکه تماشا رفت و تا 22 بهمن هم فیلم های «جای امن» ، «53 نفر» ، «بازرس ویژه» ، «تیرباران» ، «شنا در زمستان» و .. روی آَنتن خواهد رفت.

رفیعی ادامه داد: پخش نمایش های تلویزیونی خاطره انگیز گرماگرم انقلاب از دیگر اقدامات شبکه تماشاست.

نمایش تلویزیونی «نهضت حروفیه» نخستین نمایش انقلاب اسلامی و نمایش‌های تلویزیونی سریالی خاطره‌انگیز مدرس، تهران 53 و حکایت سرباز گمنام در جدول پخش این ایام قرار دارد.

مدیر تامین و پخش شبکه تماشا همچنین از اختصاص یک باکس جذاب خبر داد و گفت: هر شب ساعت 21 مجموعه ویژه‌ای از آیتم‌های آرشیوی را خواهیم داشت و برای نخستین بار پخش خبر 20:30 که در 12 بهمن 1357 که خبر ورود حضرت امام (ره) را اعلام کرده بود در این بخش، پخش شد.

رفیعی تاکید کرد : به طور کلی حال و هوای شبکه تماشا و عکس‌های دکور برنامه‌ها مربوط به دهه 1360 است و با استفاده از تصاویر قدیمی، خاطرات آن دهه تداعی خواهد شد.

وی همچنین درباره اختصاص باکس کودک گفت: یک باکس کودک هم در نظر گرفته شده که نمایش ها و پویانمایی های جدید و قدیم با موضوع انقلاب اسلامی مخصوص کودکان از جمله برنامه « بچه‌های هوشیار و بیدار» که در ایام فجر دهه 60 پخش می‌شد و همچنین ترکیبی از برنامه‌های آن زمان به روی آنتن شبکه تماشا خواهد رفت.

مدیر تامین و پخش شبکه تماشا تاکید کرد: ویژه برنامه «درس‌هایی از قرآن» حجت‌الاسلام محسن قرائتى که در دهه شصت از صداوسیما پخش می‌شد هم از دیگر برنامه‌های شبکه تماشاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر حال و هوای شبکه تماشا متناسب با این ایام پخش مجموعه تلویزیونی «پایتخت» از ساعت 20 به ساعت 19 و سریال «وضعیت سفید» از ساعت 21 به ساعت 24 تغییر پیدا کرده است.

دوباره زنگ خطر در تلویزیون روشن شد/ سریال‌های تکراری پرطرفدارتر از سریال‌های جدید!سیمای تلویزیون رنگِ انقلاب می‌گیرد/ از برنامه‌ها و فیلم‌های جشنواره‌ای تا راه افتادن کاروان قرآنی انقلاب«خداحافظ مادر» سریال تلویزیون در دهه فجر/ جزئیاتی از روایتِ زندگی اولین فرمانده زن در سپاه + عکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه فجر رسانه ملی شبکه تماشا دهه فجر رسانه ملی شبکه تماشا انقلاب اسلامی برنامه ها فیلم ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید

برنامه «منم بچه‌ها مسلمان» که جزو برنامه‌های پربیننده شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه پویاست، با آیتم‌ها و کاراکتر‌های جدید از عید سعید فطر روی آنتن رفته است.

محله، حیاط مسجد و شبستان جزو لوکیشن‌هایی است که این برنامه در آن ضبط شده است.

ساختار برنامه نمایشی بوده و هر روز در محله اتفاقی رخ می‌دهد که منجر به شکل‌گیری نمایش می‌شود و با مداخله عمو روحانی و اهالی محل ماجرا پایان می‌یابد.

همچون گذشته حجت الاسلام محمدصادق مقدسیان اجرای برنامه را برعهده دارد.

در کنار شخصیت عمو روحانی، آقای رنگ کار که فردی سربه هواست، آقای مهندس که در محله تعمیرگاه کامپیوتر و لوازم برقی دارد آقا ماشالله که راننده سرویس مدرسه است و گهگاهی به مسجد سر می‌زند و…

همچنین سه کاراکتر عروسکی در مجموعه جدید در کنار بازیگران و شخصیت‌ها قرار دارند. بهادر، که پسری پر انرژی است، اما کارهایش را با عجله انجام می‌دهد.
بنفشه خواهر بهادر هم از اواسط پروژه به این برنامه پیوسته است و غاغارخان، کلاغی است که در محل رفت و آند می‌کند و اشیا دور ریز را جمع می‌کند در ضمن با خبرچینی‌های خود دردسر‌هایی را به همراه می‌آورد.

برنامه «منم بچه‌ها مسلمان» به تهیه کنندگی مهدی نیک روش، کارگردانی مرضیه منصوری، سردبیری محمدحسین حبیبی در گروه خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ در ۱۰۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

امیرحسین انصافی، محمدحاجی بابایی، ماشالله کوهستانی، مهدی مقیم، آرش صادقیان، زهرا محمدباقری و… از جمله بازیگرانی هستند که در این برنامه حضور دارند.

«منم بچه‌ها مسلمان» روز‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ و ۱۶ از شبکه قرآن و ساعت ۱۳ از شبکه پویا پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده