Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان لاپورتا از آداما ترائوره بابت تلاشش برای پیوستن به بارسلونا و همچنین عملکرد عالی متئو آلمانی در نقل و انتقالات، قدردانی کرد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا همراه با آداما ترائوره در کنفرانس خبری معارفه این بازیکن حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی از جمله بند خرید ترائوره و وضعیت دمبله صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا در این کنفرانس خبری گفت:

به آداما ترائوره خوش آمد می گوییم. امروز روز بسیار خاصی برای همه است. تو به خانه بازگشتی چون اینجا متولد شدی و تحصیل کردی. امروز به بارسا بازگشتی و ما از استعداد تو لذت خواهیم برد. بسیار خوشحال هستیم. ما در حال ساخت باشگاه به منظور ادامه رویاهای مان هستیم. تو تلاش بسیاری برای پیوستن به بارسلونا کردی و باشگاه از این بابت از تو سپاسگزار است. ما بی صبرانه منتظر اولین بازی ات با شماره 11 بارسا هستیم. از قدرت و سرعتت که همان چیزی است که نیاز داریم، لذت خواهیم برد. امیدواریم که گل های زیادی با پیراهن بارسا به ثمر برسانی.

در مورد دمبله سرمربی تصمیم خواهد گرفت که بازی کند یا خیر. وضعیت او توسط سرمربی مشخص خواهد شد. سرمربی به حال و آینده باشگاه فکر می کنم و بازی دادن به بازیکنی که نمی خواهد در این باشگاه بماند، سخت است. ما به دنبال بهترین چیز برای او و باشگاه هستیم. بازیکنی که نمی خواهد قراردادش را با بارسلونا تمدید کند، به خوبی علت آن را می داند اما این تصمیم عواقبی دارد. ما به دنبال بازیکنان متعهدی مثل آداما ترائوره هستیم. پیشنهاد ما به دمبله واقعاً خوب بود. مهلت پیشنهاد تمدید قرارداد ما به دمبله در تاریخ 20 دسامبر به پایان رسید. اگر آن ها می خواهند بشینند و دوباره با ما مذاکره کنند، همه چیز متفاوت خواهد بود. قضیه دمبله مشابه قضیه ایلایژ موریبا است، با این تفاوت که ایلایژ در نهایت راه حلی یافت. دمبله هیچ راه حلی ندارد.

چرا قضیه دمبله را متفاوت از ام باپه و هالند می دانید؟

بله آن ها نیز به پایان قراردادهای خود نزدیکند اما دمبله مصدومیت های زیادی را متحمل شد و بارسلونا پول زیادی روی او سرمایه گذاری کرد. ناامیدیم، ما مصدومیت های او را درک کردیم و همیشه تلاش کردیم به بهترین شکل مراقبش باشیم. از زمان شروع ریاست من، همیشه سعی کردم به بهترین شکل مراقب دمبله باشم، سرمربی ها نیز همین کار را کردند. ما می دانیم او چه استعدادی دارد اما ما از استعداد او هیچ سودی نبردیم. ما آن طور که انتظار داشتیم، از بازی دمبله لذت نبردیم و مطمئن بودیم که در صورت تمدید قراردادش، این اتفاق ممکن خواهد شد.

از عملکرد متئو آلمانی بسیار خوشحال و راضی هستیم. من می خواهم از کار متئو آلمانی و عملکرد او تحت شرایط موجود، تمجید کنم. بند خرید آداما اجباری نیست. ما در نهایت در پایان فصل با توجه به عملکرد بازیکن تصمیم خواهیم گرفت. برنامه ما این است که این بند خرید را در نهایت فعال کنیم اما همه چیز به آداما بستگی دارد. او برای انتقال به بارسلونا تلاش زیادی کرد.

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس کارشناس اماراتی: این آمار اسکوچیچ هنوز ایرانی ها را قانع نکرده است واکنش باشگاه پرسپولیس به حکم کمیته استیناف؛ این حکم به پرسپولیس خسارت زد میسون گرینوود از فیفا 22 حذف شد نیمار فاتح جایزه سامبا گولد 2021 لقب گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آداما ترائوره خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،شهید علی اکبر شمشیری یکی از معلمان شهرستان آباده بود که با وجود ۷۰ درصد جانبازی و نقص عضو، پس از دفاع مقدس، نیز معلمی را ادامه داد و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی شهرستان آباده به فعالیت پرداخت.  
او که در دوران انقلاب اسلامی، به مبارزه علیه رژیم ستم شاهی پرداخته بود، با شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و به مقابله با دشمن پرداخت.
شهید شمشیری در عملیات‌های فتح المبین، والفجر ۸، کربلای پنج و کربلای ۱۰ به نقش آفرینی پرداخت و در نهایت یک پای وی قطع و پای دیگرش به شدت مجروح شد.
این معلم شهید پس از جنگ تحمیلی با عشق به معلمی در کلاس درس مشغول تدریس شد و در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به فعالیت پرداخت.
انجام فعالیت‌های قرآنی از جمله اقدامات حاج علی اکبر شمشیری پس از دفاع مقدس بود.
وی با ارادتی که به شهید عبدالکریم فرخی داشت، وصیت کرده بود که پس از شهادتش زیر پای این شهید بزرگوار به خاک سپرده شود و در نهایت به آرزویش رسید و در چهارمین روز از تیر ماه ۱۳۹۴ به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • نبرد هندبالیست‌های آلومینیوم در اصفهان 
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • شعار هواداران رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا: لاپورتا بمان، ژاوی بمان!
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!