Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از یک واحد گلخانه‌ای در روستای قره‌تپه از توابع بخش بکتاش میاندوآب با قدردانی از سرمایه‌گذار این طرح، اظهار داشت: هم‌اکنون در کشور بیکاری بزرگترین مشکل است و هر کسی در این راستا گام بر می‌دارد، باید قدردان وی بود.

وی اضافه کرد: وقتی یک واحد تولیدی راه‌اندازی می‌شود، در پشت سر فعالیت آن برای چند نفر دیگر به شکل غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه همچنین اشتغال‌زایی ثواب اخروی نیز دارد، ادامه داد: باید موانع موجود در سر راه واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران برطرف شود چرا که وقتی کسی سرمایه خود را به جای پس انداز در بانک و یا فعالیت‌های آسان‌تر، در امر تولید و اشتغال زایی هزینه می‌کند بر همه مسوولان واجب و ضروری است که از این قبیل افراد حمایت کنند.

حجت الاسلام حسن زاده بیان کرد: تولید و پویایی اقتصاد موجب استقامت و پایداری کشور می‌شود.

میاندوآب قطب تولید گوشت قرمز در کشور است.

فرماندار ویژه میاندوآب نیز در این آیین با بیان اینکه بیشترین تعداد جمعیت دامی سبک و سنگین آذربایجان غربی در میاندوآب وجود دارد، گفت: این شهرستان قطب تولید گوشت قرمز در کشور است.

حسام شیرازه‌محبت افزود: این در حالی است که قبل از انقلاب آن چیزی که به عنوان غذای ایرانی مطرح بود، تمام مواد اولیه آن از گوشت تا نان از کشورهای مختلف وارد می‌شد.

وی اضافه کرد: در راستای توجه به امنیت غذایی و اهمیت آن، هم‌اکنون بذر مورد نیاز برای کشت محصولات زراعی ۱۱ استان کشور، توسط میاندوآب تولید و تامین می‌شود.

فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه همچنین دشمنان تحریم گوشت مرغ را در دستور کار قرار داده بودند، گفت: در میاندوآب نژاد اجداد آرین پرورش داده می‌شود و به تبع وجود مرغداری‌های بیشتر، هشت درصد گوشت مرغ کشور در این شهرستان تولید می‌شود.

شیرازه محبت با بیان اینکه این دستاوردها حاصل انقلاب اسلامی و نشان پویایی و استقامت کشور است، افزود: تولید داخل همان اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری با تکیه بر توان داخلی تحقق می‌یابد.

وی آزادی بیان، وجود همه تفکرها را نیز ثمره انقلاب اسلامی دانست و افزود: در نهایت افرادی که تفکر و اندیشه‌ دینی داشتند، پیرمرد ۸۰ ساله را بدون استفاده از ابزارهای جنگی به عنوان رهبر برگزیدند و در واقع مدل این انقلاب هم فرق می‌کند.

وی اضافه کرد: باید دلایل اهداف انقلاب اسلامی و همچنین ضرورت پاسداری از آن برای نسل جدید و به ویژه دانش‌آموزان در مدارس گفته شود.

همزمان با دهه مبارک فجر ۱۵۸ طرح در بخش‌های مختلف با هزینه ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی‌ برای ۳۵۰ نفر در میاندوآب به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها سال تولید پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها جهش تولید اشتغال زایی میاندوآب دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها جهش تولید اشتغال زایی سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها جهش تولید اشتغال زایی میاندوآب دهه فجر اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید