Web Analytics Made Easy - Statcounter

یافتن بهترین آموزشگاه آیتلس تهران به یکی از چالش‌های بزرگ برای افرادی که قصد شرکت در این دوره‌ها را دارند تبدیل شده است، زیرا با افزایش تعداد متقاضیان، تعداد مؤسسه‌های آیتلس نیز افزایش یافته و این امر سبب شده تا متقاضیان با گزینه‌های مختلفی روبرو باشند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام موسسه زبان سفیر گفتمان، در این حالت احتمالاً انتخاب و گزینش بهترین این مؤسسات، کمی دشوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاره این مشکل، توجه به ویژگی‌های این مراکز است.

چنانچه با این ویژگی‌ها آشنایی داشته و آن‌ها را بررسی کنید می‌توانید بهترین آموزشگاه را انتخاب کرده و با گذراندن دوره‌های این مراکز، موفق به اخذ مدرک آیتلس با بالاترین نمره شوید.

از ویژگی‌های این مراکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برخورداری از کادر آموزشی حرفه‌ای

از مهمترین ویژگی‌هایی که در انتخاب بهترین آموزشگاه آیلتس تهران باید به آن توجه کرد، حضور اساتید مجرب و دانش‌آموخته در این مرکز می‌باشد. حضور اساتیدی که با دل‌وجان آموزش‌های لازم را به زبان‌آموزان ارائه می‌کنند، می‌تواند زمینه‌ای مناسب برای رشد و پرورش این افراد به وجود آورده و انگیزه لازم را در متقاضیان ایجاد کند.

ازاین‌رو مهم است که در کلاس آیتلس از اساتید با ذوق‌وشوق و مسلط به زبان استفاده شود.

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان ازجمله آموزشگاه‌های مجاز و معتبری است که کادر آموزشی خود را از میان اساتید باتجربه و کارشناسان فنی و اداری مسلط انتخاب کرده و بهترین شرایط را برای آموزش متقاضیان فراهم آورده است. به این صورت که کادر آموزشی این مرکز متشکل از بیش از ۲۰۰۰ مدرس و ۵۰۰ مدیر و کارشناس فنی می‌باشد.

آموزش در فضای مناسب

متأسفانه امروزه برخی از مراکز آموزشی زبان به‌دلیل توجه بیش‌ از حد برخی از زبان‌آموزان به حضور در فضایی لوکس و شیک، توجه خود را از کفیت آموزش کاسته و بر روی ایجاد فضایی فانتزی متمرکز شده‌اند. این در حالی است که ایجاد فضای مناسب و آرام در کنار توجه به کیفیت آموزش می‌تواند نتیجه‌ای فوق‌العاده داشته باشد.

با توجه به این گفته‌ها، در حال حاضر شاهد ایجاد فضایی آرام و دوستانه در مؤسسات معتبر هستیم، زیرا کارشناسان این مراکز بر این باورند که وجود هیجان، سروصدای اضافی و رفت‌وآمدهای پی‌درپی باعث می‌شود.

مشتری مداری

یکی از ویژگی‌های مهم بهترین آموزشگاه آیتلس جنرال و یا آکادمیک، رعایت اصل مشتری مداری می‌باشد. متقاضیانی که در این مراکز ثبت‌نام می‌کنند باید از بهترین خدمات بهره‌مند شوند. ازاین‌رو به هنگام انتخاب این مراکز باید به این موضوع توجه شود که خدماتی که در این مؤسسه به زبان‌آموزان ارائه می‌شود دارای چه سطحی از کیفیت است.

مرکز آموزشی سفیر با بهره‌گیری از کادری متخصص، مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم را به متقاضیان ارائه کرده و توانسته در طول این سال‌ها، رضایت حداکثری زبان‌آموزان را به‌دست آورد. به لطف این نوع خدمات‌رسانی و استقبال متقاضیان نیز امروزه شاهد فعالیت ۶۳ شعبه این آموزشگاه در تهران و سایر شهرستان‌ها هستیم.

استفاده از سیستم ارزیابی باکیفیت

صنعت آموزش باید به گونه‌ای اداره شود که دانش‌آموزان بتوانند یافته‌ها و آموخته‌های خود را به‌صورت اصولی مورد سنجش قرار داده و سطح آموزش آن‌ها تعیین شود. ازاین‌رو باید در انتخاب آموزشگاه آیتلس تهران به این موضوع توجه کنید که این مرکز از سیستم ارزیابی استانداردی پیروی کرده و به‌صورت مداوم زبان‌آموزان را مورد سنجش قرار دهد.

در این سیستم نباید به دانش‌آموزان استرس وارد شود. در ضمن باید یک سری اصول و استانداردها مانند برگزاری آزمون در طول‌ترم به‌منظور کاهش استرس امتحانات پایان‌ترم، بررسی مداوم سطح آموزش افراد و ارائه پروژه‌هایی به‌صورت سخنرانی و کنفرانس به‌منظور افزایش اعتمادبه‌نفس متقاضیان رعایت شوند.

در صورت مراجعه به سایت gosafir.com متوجه خواهید شد که این مجموعه به‌منظور ارتقای سطح آموزشی متقاضیان، اقدام به برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های حضوری و آنلاین کرده است. این امر باعث می‌شود تا افراد در هر شرایطی قادر به حضور در کلاس آیلتس بوده و سطح دانش خود را بسنجند. در این آزمون‌ها سعی بر آن است تا با رعایت تمامی استانداردها، سطح آموزشی افراد به‌صورت با کیفیت بررسی شود.

ارائه خدمات با هزینه مناسب

مسلماً یکی از چالش‌هایی که متقاضیان زبان‌آموزی با آن مواجه هستند، هزینه‌های مراکز آموزش زبان است. به‌ همین جهت توصیه می‌شود همواره به‌دنبال یافتن مرکز آموزشی باشید که در ازای ارائه خدمات باکیفیت، هزینه‌های معقول از شما دریافت کنند.

نتیجه‌گیری

موسسه زبان سفیر گفتمان دارای ۲ دهه تجربه فعالیت در زمینه ارائه خدمات آموزشی زبان به متقاضیان می‌باشد. این مرکز با خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهد به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت آموزش زبان شناخته می‌شود. گواه این ادعا نیز موفقیت این مجموعه در اخذ ۳ گواهی‌نامه استاندارد جهانی ایزو ۱۰۰۰۲ در مدیریت شکایات مشتریان، ایزو ۹۰۰۱ در مدیریت کیفیت و دریافت نمایندگی تربیت مدرسین بین‌المللی زبان از دانشگاه آکسفورد و کمبریج انگلستان است.

این مرکز آموزشی با برگزاری کلاس آیتلس جنرال و آکادمیک و برخورداری از اساتید بین‌المللی، توانسته کارنامه‌ای درخشان در طول این سال‌ها برای خود رقم بزند و امروزه افتخار آموزش زبان به متقاضیان متعدد در تهران و شهرستان‌ها را داشته باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزشگاه زبان سفیر گفتمان کلاس آیلتس بهترین آموزشگاه زبان آموزان سطح آموزش ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فرقی نمی‌کند کودک و نوجوان شما دختر باشد یا پسر؛ یکی از جذاب‌ترین مهارت‌ها برای دانش آموزان نوجوان و جوانان بازیگری است.

به تازگی یک دوره آموزش بازیگری ۳۶ ساعته برای دانش آموزان مناطق ۹ و ۲ و ۵ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۶ به همت آموزش و پرورش شهر تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و شهرداری در حال برگزاری است که قرار است برگزیدگان این دوره به سریال‌های سدا و سیما و فیلم‌های سینمایی معرفی شوند.

این برنامه با حمایت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاری است.

این برنامه پس از رایزنی و آغاز همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی و هنری منطقه ۹ شهرداری تهران آغاز شد. علاوه بر این خانه مهرآباد مکان آموزشی لازم را برای این دوره از کلاس‌های بازیگری در اختیار دانش آموزان گذاشت و کانون فرهنگی تربیتی فجر هم محیط آموزشی خود را برای آموزش بازیگری خواهران آماده کرد.

در حقیقت ویژگی بارز این دوره از کلاس‌های بازیگری، اختصاص دو کلاس کاملاً مجزا برای دختران و پسران بوده است تا همه دانش آموزان بتوانند به راحتی در کلاس‌های دوره شرکت کرده و علاوه بر آموزش بازیگری تمرینات بدن و بیان را انجام دهند.

این دوره از آموزش بازیگری در حال برگزاری است و قرار است دور جدیدی از آن در آینده‌ای نزدیک از طریق مدارس شهر تهران در سطحی وسیع‌تر برگزار گردد.

بر اساس اظهارات مربیان آموزشی این دوره که از مجموعه رسانه‌ای جنگل در این دوره حاضر هستند؛ قرار است با همکاری و معاونت مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان صدا و سیما، هنرجویان این دوره آموزشی در سریال‌های تلویزیونی که قرار است برای صداوسیما تولید شود متناسب با سن و شخصیت‌های مورد نیاز به کار گرفته شوند.

کد خبر 6096976 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • آیلتس چیست؟
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد