Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مهدوی کیا در پاسخ به دعوتنامه فیفا برای حضور در جلسه آنلاین مدیران فنی فدراسیون های فوتبال کشورهای عضو، اعلام کرد دیگر مدیرفنی فدراسیون فوتبال نیست

مهدی مهدوی کیا که به نظر می رسد دیگر تمایلی به ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی امید ندارد، به فیفا اعلام کرد دیگر مدیرفنی فدراسیون فوتبال ایران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، مهدی مهدوی کیا که همزمان با سرمربیگری تیم ملی امید، از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر فنی فدراسیون هم انتخاب و معرفی شده بود، این هفته از ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرفنی انصراف داد.

گویا فیفا با تمامی اشخاصی که نام شان به عنوان مدیر فنی فدراسیون های عضو فیفا آمده، ارتباط برقرار کرده و از آنها خواسته در همایش مدیران فنی فدراسیون ها شرکت کنند که مهدوی کیا در پاسخ به این دعوت اعلام کرده او دیگر مدیر فنی فدراسیون فوتبال ایران نیست.

گفته می شود در پی این ادعای مهدوی کیا، فیفا با ارسال نامه ای از فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص استعلام گرفته و از فدراسیون فوتبال خواسته یک مدیرفنی جدید به جای مهدوی کیا معرفی کند و یا از مدیرفنی فعلی اش که نامش در سایت فیفا ثبت شده، بخواهد در جلسه آنلاین فیفا حضور داشته باشد.

مهدی مهدوی کیا در حالی از همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرفنی انصراف داده که به عنوان سرمربی تیم ملی امید نیز هیچ قراردادی با این فدراسیون ندارد.

مهدوی کیا و همکارانش در کادرفنی تیم ملی امید فاقد قرارداد با فدراسیون فوتبال هستند. اردوهای تیم ملی امید هم یکی پس از دیگری منتفی شده است. شب گذشته در اعتراض به همین لغوهای متوالی، چیا فوادی مدیر رسانه ای تیم ملی امید نیز از ادامه همکاری با این تیم منصرف شد و استعفای خود را با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد.

 

بیشتر بخوانید:

مدیر رسانه ای تیم ملی امید استعفا کرد

 

تیم ملی امید روی نوار بلاتکلیفی؛ یک فیفادی دیگر از دست رفت

دلخوری مهدی مهدوی کیا از فدراسیون فوتبال / اختصاصی طرفداری

مهدی مهدوی کیا: در هر فیفادی اردوی تیم ملی امید را برگزار می کنیم؛ برنامه ما بلند مدت است

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس کارشناس اماراتی: این آمار اسکوچیچ هنوز ایرانی ها را قانع نکرده است واکنش باشگاه پرسپولیس به حکم کمیته استیناف؛ این حکم به پرسپولیس خسارت زد میسون گرینوود از فیفا 22 حذف شد نیمار فاتح جایزه سامبا گولد 2021 لقب گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال به عنوان فنی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال مهدی مهدوی کیا عنوان مدیر تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی

به گزارش خبرنگار مهر، در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر برکناری و تودیع محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی از سمت خود منتشر شده بود که در نهایت مهدی سموعی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب توییتی به این شایعات پایان داد و تودیع یا تغییر محمد خزاعی را رد کرد.

مهدی سموعی با انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام.

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

کد خبر 6090561

دیگر خبرها

  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!