Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور چین نامه‌های شهرداران شهر‌های تاکوما و استیلاکوم ایالت واشنگتن درخصوص بازی‌های المپیک ۲۰۲۲ را پاسخ داد.

خبرگزاری میزان -شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در پاسخ جداگانه به نامه‌های «ویکتوریا ووداردز» و «دیک موری»، شهرداران شهر‌های تاکوما و استیلاکوم ایالت واشنگتن اعلام کرده است: بازی‌های المپیک زمستانی پکن، اتفاقی خوشحال‌کننده برای مردم چین بوده و از رویدادهای بزرگ برای آرمان بازی‌های المپیک محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین قطعا بدنبال برگزاری بازی‌های ایمن و باشکوه و تحت شعار «سریع‌تر، بالاتر و قوی‌تر» است و تلاش می‌کند تا مردم را از سرتاسر دنیا برای آینده‌ای مشترک گردهم آورد.

گفتنی است که ووداردز یکی از این دو شهردار آمریکایی به تازگی در نامه‌های جداگانه به رییس جمهور چین نوشته بود که با وجود کاهش پاندمی کووید-۱۹، اما تمام دنیا وظیفه دارند تا از کشور میزبان المپیک ۲۰۲۲ برای برگزاری موفقیت آمیز و ایمن المپیک زمستانی حمایت کنند. مردم «تاکوما» بازی‌های المپیک را تماشا کرده و ورزشکاران و شهر پکن را تشویق می‌کنند.

موری نیز در نامه‌ای نوشته بود: مردم شهر استیلاکوم انتظارات زیادی از المپیک زمستانی پکن دارند و اعتقاد دارند که این بازی به خوبی سازماندهی شده و موفق خواهد بود. من و خانواده‌ام به همراه ۶ هزار و ۷۰۰ نفر از مردم استیلاکوم مشتاق دیدن بازی‌های المپیک ۲۰۲۲ و عملکرد ورزشکاران هستیم.

بیشتر بخوانید: واکنش چین به تحریم المپیک زمستانی پکن از سوی آمریکا

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس جمهور چین المپیک 2022

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور چین المپیک 2022 بازی های المپیک المپیک زمستانی المپیک ۲۰۲۲ جمهور چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • حماس: پاسخ اسرائیل به پیشنهادهای خود را دریافت کرده‌ایم