Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا جمال شیبه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه گامی برای ساخت واحد مسکونی برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در خوزستان برداشته شد.

تحویل ۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان

وی ادامه داد: با مشارکت بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی خوزستان و به مناسبت دهه مبارک فجر، امروز ۲۱۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیبه بیان کرد: یکی از رویکردهای جدی کمیته امداد بحث توانمند سازی خانواده های زیرحمایت این نهاد است و ساخت واحد مسکونی در راستای توانمند سازی این خانواده‌ها است.
وی گفت: ناظران حوزه بسیج مهندسان خوزستان نیز در کنار سپاه در زمینه نظارت بر احداث این واحدهای مسکونی نقش برجسته داشتند و بابهره گیری از گروه های جهادی صحنه های زیبایی از ایثار و فداکاری این قشر به نمایش گذاشته شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در ادامه از رایگان بودن هزینه‌ انشعاب آب، برق و گاز برای مددجویان زیرحمایت این نهاد خبر داد.
وی خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه مستضعفان را مهمترین رسالت انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: ذات کمیته امداد بسیج و سپاه امدادرسانی و خدمت به مردم است. یکی از راه‌های اصلی حفظ نظام خدمت به مردم است و با توجه به نقش محرومان و مستضعفان در پیروزی انقلاب اسلامی ، توجه به مشکلات این قشر در صدر برنامه‌ها است.

۱۳۰ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان هستند.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی خوزستان مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی خوزستان مسکن کمیته امداد امام خمینی خوزستان مسکن کمیته امداد امام خمینی ره واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی هدایت رئیس سازمان نوسازی شهر تهران امروز ١٧ اردیبهشت در جمع خبرنگاران، گفت: سال گذشته ٣ درصد از بافت فرسوده بر اساس برنامه چهارم انجام شد و امسال هم این امر رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه کلنگ زنی بیش از ١۵٠ هزار واحد مسکونی در تهران از ماه آینده آغاز می‌شود، گغت: نقش ما تسهیل گری است و در ماه اینده این کار در شهر تهران آغاز می‌شود و این واحد در بافت فرسوده، محدوده‌های ناپایدار و اراضی ناکار امد ساخته می‌شود.

هدایت ادامه داد: در شهر تهران باید سالیانه ١۵٠ هزار واحد ساخته شود تا جلوی فرسودگی شهر گرفته شود و در سال‌های قبل ۴٠ تا ۶٠ هزار واحد ساخته شد و عقب ماندگی در این زمینه داریم.

هدایت به موضوع مسکن استطاعت پذیر اشاره کرد و گفت: در این باره هدف گذاری شده است.

وی به پروژه‌های بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و پروژه نفرآباد اشاره کرد و گفت: پروژه بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) که چند سالی است با هدف توسعه گردشگری و برقراری عدالت اجتماعی در حال ساخت است، به مرحله تکمیل و بهره برداری نزدیک شده و در طی ماه‌های آینده در دسترس شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد.

هدایت با بیان اینکه طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به وسعت حدود ۱۰ مکیلومتر با هدف کاهش شکاف اجتماعی، افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی در سال ۱۳۸۳ شروع شده است، گفت با پیگیری‌های انجام شده و تلاش پیمانکاران فعال در پروژه به مرحله پایانی و بهره برداری رسیده است، این طرح به عنوان محور گردشگری مناطق ۱۷ و ۱۸ محسوب می‌شود.

این خبر ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود