Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@23:34:34 GMT

یاد و خاطره مروارید سیاه فوتبال ایران گرامی

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۰۱۵۸

یاد و خاطره مروارید سیاه فوتبال ایران گرامی

از آن آدم‌های خاص روزگار خودش بود. رفتن عمو محراب شاهرخی 29 ساله شد و باشگاه پرسپولیس یاد و خاطره مروارید سیاه فوتبال ایران را گرامی می‌دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در یکی از سخت‌ترین دوران‌های پرسپولیس، زنده یاد محراب شاهرخی این زاده مهربان و وفادار سربندر از آنهایی بود که نقش مهمی ایفا کرد تا پرسپولیس امروز به ما برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  می‌خواست با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند ولی امکانش را پیدا نکرد اما بعد از پرسپولیس هم دوام نیاورد. گویی ساق‌هایش فقط برای پرسپولیس می‌دویدند. از فوتبال خداحافظی کرد و مرحوم علی عبده او را بازگرداند و این بار برای سرمربیگری و هدایت با ارزش‌ترینی که سراغ داشت.   عمو محراب که دست و دلبازی، معرفت و رفاقت کردنش هنوز هم زبانزد همه دوره‌ای های او است. پرسپولیس را دوران پرتلاطم تحولات انقلابی کشور هدایت کرد و تا سال 1360 سرمربی سرخپوشان ایران بود و البته از چهره‌هایی که در کنار دیگر بزرگان تیم تلاش کرد پرسپولیس با همین نام برقرار بماند.   زندگی البته بنا نداشت به او روی خوش نشان دهد و در نهایت نیز در 12 بهمن سال 1371 درست در چهل و نهمین زادروز تولدش چشم از جان فرو بست. یاد مروارید سیاه فوتبال ایران را گرامی می‌داریم.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران

امیراسماعیل آذر استاد ادبیات فارسی و مجری برنامه مشاعره در برنامه برمودا حضور پیدا کرد. آذر خاطراتی را از مهدی اخوان ثالث، شهریار و دیگر شاعران و هنرمندان بنام ایران تعریف کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس