Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: باید آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا برای کنترل و مقابله با سویه جدید «اومیکرون» با جدیت و فوریت در سراسر کشور اعمال شود.

به گزارش مشرق، جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی کرونا بعدازظهر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر اعمال دقیق آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا برای مقابله با سویه جدید اومیکرون تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مخبر در این جلسه که رئیس دفتر رییس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و رئیس جمعیت هلال احمر حضور داشتند، تصریح کرد: باید آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا برای کنترل و مقابله با سویه جدید اومیکرون با جدیت و فوریت در سراسر کشور اعمال و انجام شود.

وی از وزارتخانه های کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست در نشستی مجازی با استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، رویه اعمال محدودیت ها را مطابق مصوبات ستاد ملی با یکدیگر هماهنگ کرده و با همکاری همه دستگاه های ذیربط و اطلاع رسانی دقیق به مردم از گسترش سویه جدید این بیماری جلوگیری کنند.

در این جلسه همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سرعت بالای انتقال و انتشار سویه جدید اومیکرون، گزارشی از جدیدترین آمار میزان بیماران سرپایی، بستری و مرگ و میر و همچنین وضعیت رنگ بندی کرونایی و میزان تزریق واکسن در هفته اخیر ارائه کرد.

همچنین اعضای این جلسه تأکید کردند که با توجه به انتقال پذیری بالا و ماندگاری بیشتر این سویه جدید بیماری کرونا در محیط، اماکن و سطوح ضروری است تا آحاد جامعه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در کنار تزریق دوز سوم واکسن در راستای کمک به دولت و به ویژه کادر درمان و نظام سلامت برای مقابله با سویه اومیکرون همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

در ادامه این جلسه نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از جدیدترین نظرسنجی مرکز افکار سنجی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی از مردم در زمینه اتخاذ روش ها و محدودیت های جدید کرونایی ارائه کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه نیز پیشنهادات لازم در جهت چگونگی جلوگیری از شیوع سویه اومیکرون و همچنین حمایت و پشتیبانی های لازم از کادر درمانی کشور جهت طرح در ستاد ملی کرونا جمع بندی شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد ملی کرونا جمعیت هلال احمر محمد مخبر امیکرون خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا مقابله با سویه سویه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور و جو آرام در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ‌ای کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی‌امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود غیرشریانی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و گلشن – سراوان مسدود هستند.

وی همچنین در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از حاکم بودن جو آرام در جاده‌های سراسر کشور است و در حال حاضر مشکلی از نظر بروز پدیده‌های جوی وجود ندارد.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900088

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم