Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بهرام ستاری روز چهارشنبه در همایش خیرین امنیت ساز و شوراهای معتمد پلیس اظهار کرد: امنیت اجتماعی برآیند تعامل و مشارکت همگانی کنش‌گران اجتماعی و در نتیجه یک تولید اجتماعی است که با میزان احساس مسوولیت و مشارکت اجتماعی ارتباط نزدیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت اجتماعی مردم سبب افزایش نظم و انسجام می‌شود گفت: افزایش تعهد و اعتماد اجتماعی موجب قبول مسوولیت، افزایش امنیت، افزایش مقبولیت اجتماعی پلیس و برقراری روابط عاطفی میان پلیس و مردم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاری به ضرورت روز آمدی پلیس تاکید داشت و خاطر نشان کرد: همان گونه که پدیده‌های اجتماعی در حال تکامل است، پلیس هم خود را با این پیشرفت‌ها هماهنگ کند که این مهم با تعامل و همکاری خیرین امنیت‌ساز به مرحله ظهور می‌رسد.

وی با بیان اینکه مشارکت‌ مردمی نقش عمده‌ای در پیشگیری از جرائم در جامعه دارد تصریح کرد: خیرین همیشه با انجام اقدامات خداپسندانه زمینه‌ساز رشد و شکوفایی جامعه در بسیاری از زمینه‌ها بوده‌اند و امید می‌رود در زمینه امنیت نیز با تعامل و همکاری خود، پلیس و دیگر دستگاه‌های امنیتی را یاری کنند.

خیرین امنیت ساز، همراهان امنیت گستر پلیس

فرمانده انتظامی لرستان نیز گفت: خیرین امنیت ساز همراهان امنیت گستر پلیس هستند و با همراهی و همگامی خود با پلیس، نقش عمده ای در ایجاد امنیت ایفا می کنند.

سردار"یحیی الهی" با اشاره به اینکه امنیت از اساسی ترین ارکان هر جامعه محسوب می شود اظهار داشت: امروز پلیس با تلاش های شبانه روزی خود توانسته است امنیت مطلوبی را در جامعه ایجاد نماید.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مقوله ای است که همراهی و همکاری مردم را می طلبد، افزود: تلاش برای استقرار امنیت کار بزرگ و بی همتایی است که خیرین امنیت ساز مولد آن هستند چراکه امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان می آورند.

برچسب‌ها استانداری لرستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت استانداری لرستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت لرستان خیرین امنیت ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی

سرهنگ ابوالحسینی رئیس پلیس فتا استان یزد ضمن تبریک روز کارگر گفت: کارگران به دلیل صرف وقت بیشتر در محیط کار، و عدم آگاهی از تهدیدات فضای مجازی، مورد توجه مجرمان سایبری قرار می‌گیرند و حساب‌هایشان با روش‌های مختلف تحت حملات کلاهبرداران قرار می‌گیرد.

او از کارفرمایان، کارخانجات و شرکت‌های تولیدی، صنعتی نیز خواست تا موضوعات کلاهبرداری در فضای مجازی را به کارگران اطلاع رسانی کنند و آنها را از موضوعات در این فضا آگاه سازند.

این مقام انتظامی بیان داشت: اطلاع‌رسانی در فضای مجازی وظیفه اجتماعی تمامی افراد است و از کسانی که در این زمینه اطلاع رسانی فعالیت می‌نمایند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

سرهنگ ابوالحسینی خاطرنشان کرد: پلیس فتا در راستای افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از جرم در فضای مجازی، به ارائه محتوای آموزشی و پیشگیرانه می‌پردازد و افراد جهت دریافت محتوا می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www. Cyberpolice.gov. ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • دائمی شدن قراردادهای کار در دستور کار دولت
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای «طرح نور» فراجا
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند