Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدشریف زراعی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی مدیران و مسوولان دستگاه‌های دولتی دارالمونین کاشان باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند، چرا که بر پایه عملکرد، ارزیابی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مردم کاشان برای دفاع از اسلام، نظام و کشور افزون بر تقدیم هزاران نفر جانباز، آزاده و ایثارگر، بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، ادامه داد: بر همین پایه، مدیران و مسوولان باید همه تلاش خود را برای هرچه بیشتر و بهتر در خدمت‌رسانی به مردم این خطه به کار و در این راه از یکدیگر سبقت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان اظهار امیدواری کرد: با به کارگیری اندوخته‌ها و تجربه‌های چندین ساله در حوزه‌های مختلف، آشنایی ۲۰ ساله با مردم شریف این شهرستان و شناخت کافی و مناسبی از آداب، رسوم و خواسته‌های آنان و همچنین ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و مولفه‌های باارزشی که این منطقه در بعدهای تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، اقتصادی و علمی دارد، بتوان با کمک و یاری مدیران، مسوولان و معتمدان شهرستان این مولفه‌ها را شکوفا کرد تا شاهد توسعه، رشد و پیشرفت منطقه بزرگ فرهنگی کاشان باشیم.

وی با بیان اینکه در نخستین گام ارتباط خوب و نزدیک‌تری نسبت به گذشته با مرکز استان اصفهان برقرار خواهد شد، گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی شهرستان با نظارت فرمانداری باید هماهنگ عمل کنند تا در رسیدگی به مشکلات مردم، عملکرد بهتر و مطلوب‌تری داشته باشند.

زارعی تاکید کرد: هدف فرمانداری کاشان ایجاد هماهنگی، انسجام، وحدت و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان و نظارت بر عملکرد، پایش و رصد آنهاست.

برگزاری نشست‌های ماهانه با خبرنگاران

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان از خبرنگاران و رسانه‌ها به عنوان بازوان توانمند دستگاه‌های اجرایی نام برد و اضافه کرد: اصحاب قلم پیگیر مسایل و مشکلات مردم هستند و همواره انتقادها، پیشنهادها و مشکلات آنها را رصد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با هدف رسیدگی به مشکلات مردم و خدمت‌رسانی بهینه در جامعه، نشست‌هایی به صورت ماهانه با خبرنگاران برگزار خواهد شد و این ارتباط بیش از پیش توسعه خواهد یافت، چرا که با این روش مشکلات اساسی و مهم مردم به گوش مسوولان می‌رسد و از سوی دیگر، مسوولان از پیشنهادها، نقطه نظرها و دیدگاه‌های مردم بهره‌مند و پیگیر موضوع‌های مختلف خواهند شد.

زارعی با تاکید بر اینکه فضای مجازی از ابزارهای مهم در اختیار مردم و مسوولان محسوب می‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرای باید با بهره‌گیری از این فضا به انتقادها، مشکل‌ها و خواسته‌های مردم رسیدگی کنند و از پیشنهادها و نظرهای آنان برای بهبود روند امور در حوزه‌های مختلف بهره‌گیری کنند. 

درخواست تعویض اختیار بیشتر از استاندار

وی با اشاره به اینکه کاشان دارای فرمانداری ویژه است، تفویض اختیارات بیشتری را برای مدیران این شهرستان از استاندار اصفهان خواستار شد و افزود: این اقدام با توجه به بعد مسافت کاشان تا مرکز استان موجب مراجعه کمتر و رفع سریع‌تر مشکلات در کاشان می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه برخی رییسان اداره‌های این شهرستان به عنوان معاون اداره کل استان فعالیت می‌کنند و اختیاراتی به آنان تفویض شده است، اظهار امیدواری کرد این امکان برای اداره‌های دیگر نیز ایجاد شود تا مردم برای حل مشکلات مراجعه کمتری به مرکز استان داشته باشند.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود نوعی چابک‌سازی و سرعت عمل به فعالیت‌های اداره‌های کاشان داده شود تا در خدمت‌رسانی به مردم، موثرتر از قبل ظاهر شوند. 

زارعی در خصوص ارتباط با شهروندان و طرح مسایل و مشکلات مردم نیز توضیح داد: افزون بر اینکه همیشه در فعالیت‌ها و مسوولیت‌های گذشته، کوشیده‌ام با حضور در بین مردم، به بخشی از مسایل آنها رسیدگی کنم، واحدی به نام "میز خدمت" در فرمانداری کاشان وجود دارد تا مردم بتوانند به صورت حضوری و یا مجازی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری، مسایل، درخواست‌ها و شکایت‌ها را مطرح کنند و اطمینان می‌دهیم پیگیری و رسیدگی شود 

وی یادآور شد: با هدف خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم قرار است شوراهایی که در فرمانداری تشکیل می‌شود با حضور مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به امور مردم به صورت دوره‌ای در دورترین نقاط شهرستان برگزار شود.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم، از رییس‌ جمهور گرفته تا اعضای هیات دولت و تمامی مسوولان در همه رده‌ها، موظف به حضور در بین مردم و پاسخگویی به خواسته‌ها و مشکلات آنها هستند و در شهرستان کاشان هم باید این رویه برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم انجام شود.

کاشان با مساحت چهار هزار و ۳۹۲ کیلومتر مترمربع و جمعیت ۳۶۴ هزار و ۴۸۲ نفر بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵، پرجمعیت‌ترین شهرستان اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

این منطقه عالم‌پرور، به عنوان نخستین تمدن یکجانشینی و شهرنشینی به قدمت محوطه باستانی سیلک با پیشینه‌ بیش از هفت هزار سال به عنوان پایگاه تاریخ تمدن بشری درخشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان، تنها شهرستان غیر مرکز استان دارای نماینده ولی فقیه در کشور محسوب می‌شود و از بدو انقلاب تاکنون مورد توجه ویژه امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است.

برچسب‌ها فرمانداران رسانه کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران رسانه کاشان فرمانداران رسانه کاشان سرپرست فرمانداری ویژه خدمت رسانی مشکلات مردم مرکز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه

 

رستگاری در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم 

با پیگیری ۳ نماینده، پرونده ارتقا ۳ شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور  ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران  صادر شد.  

وی اظهار داشت: این کار با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید.  

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: پرونده شهرستان‌های یزد و میبد هم برای تبدیل به فرمانداری ویژه در حال پیگیری است.  

دیگر خبرها

  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود