Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@06:09:53 GMT

دستگیری خانمی بخاطر انجام عمل زیبایی بدون مجوز

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۰۷۸۶

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی بوشهر از شناسایی و دستگیری خانمی که بدون مجوز قانونی اقدام به عمل زیبایی در شهر خورموج می‌کرد خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ جهانبخش صیادی فرمانده انتظامی شهرستان دشتی عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار داشت: امنیت و سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است و در این راستا کارکنان انتظامی در پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با متخلفان و مجرمان شبانه روزی در تلاش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شناسایی و دستگیری خانمی که بدون مجوز قانونی اقدام به عمل زیبایی در شهر خورموج می‌کرد خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیرمجاز خانمی که بدون داشتن مجوز مطب و طبابت و عدم تحصیل در رشته و شغل مربوطه اقدام به انجام عمل زیبایی، لیفت شقیقه، گذاشتن پلک و ... در شهر خورموج می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با توجه به حساسیت موضوع با انجام تحقیقات همه جانبه از صحت موضوع اطمینان حاصل و خانم مذکور را شناسایی کردند.

وی با اعلام اینکه ماموران انتظامی ضمن هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده شبکه بهداشت و درمان به منزل شخص مذکور اعزام شدند تصریح کرد: طی بازدید و بازرسی از منزل وی اقلام بهداشتی و وسایل مخصوص جراحی کشف شد.

سرهنگ صیادی افزود: با بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان، غیرمجاز بودن فعالیت وی محرز و نامبرده به همراه اقلام مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عمل زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری دو کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان دیواندره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار کرد: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه دو نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهی نامه رانندگی و مدرک تحصیلی کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا دیواندره با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی دو نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

سردار آزادی با بیان اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانوان برخورد خواهد کرد، اضافه کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 749459

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد