Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت نیز حمایت‌های خوبی را از سرمایه‌گذاران انجام می‌دهد، قطعا سرمایه‌گذاری در استان‌های محروم می‌تواند در کاهش محرومیت موثر باشد و قطعا کار ارزشمندی است.

غلامعلی حیدری ۱۳ بهمن‌ماه در دیدار با رئیس بنیادمسکن مستضعفان کشور با اشاره اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دست اقدام توسط این بنیاد باید در دستور کار قرار  بگیرد، اظهار کرد: چند واحد تولیدی زیرمجموعه بنیاد مستضعفان در این استان در حال فعالیت هستند، توسعه این واحدها می‌تواند موجب ایجاد اشتغال در استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دولت نیز حمایت‌های خوبی را از سرمایه‌گذاران انجام می‌دهد، قطعا سرمایه‌گذاری در استان‌های محروم می‌تواند در کاهش محرومیت موثر باشد و قطعا کار ارزشمندی است.

وی در خصوص تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری توسط بنیاد مستضعفان در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: بنای احداث یک دامداری ۶۰۰۰ راسی توسط این نهاد در این استان نهاده شده است، اما به‌علت برخی مشکلات وارد فاز اجرایی نشده است، تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکلات رفع شود.

بنیاد مستضعفان وارد حیطه محرومیت‌زایی در چهارمحال و بختیاری شود

در ادامه جلسه علی حیدری- سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اقدامات بنیاد مستضعفان می‌تواند در راستای محرومیت‌زدایی موثر باشد، اظهار کرد: به‌نظر می‌رسد برای توسعه و کاهش محرومیت در برخی از استان‌های محروم کشور باید این نهاد فارغ از سود و زیان ورود پیدا کند.

وی افزود: درخواست می‌شود هلدینگ‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری سرمایه‌گذاری کنند.

حیدری در پایان با درخواست از رئیس بنیاد مستضعفان برای اعطای کمک در راستای رفع محرومیت در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: پیشنهاد می‌شود این نهاد برای کاهش محرومیت قیررایگان، فولاد، سیمان، خودروی راهداری، جهیزیه برای نوعروسان را در اختیار استان قرار دهد.

شرکت بهنوش نیازمند توسعه است

در پایان جلسه محمدکاظم منزوی- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به واحدهای تولیدی فعال زیر مجموعه بنیاد مستضعفان در استان، اظهار کرد: شرکت بهنوش در راستای کنسانتره میوه فعالیت در استان فعالیت است، در سال‌های اخیر استقبال کشاورزان موجب بالا رفتن ظرفیت کنسانتره شد، بنابراین توسعه این واحد یکی از ضرویات است، اگر ظرفیت خط تولید ۳۰ درصد اضافه شود، جوابگوی نیاز است.

وی افزود: پاک‌پی از دیگر شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان در چهارمحال و بختیاری است که در دهه‌های اخیر توسعه پیدا نکرده است، راهی به‌جز توسعه این واحد وجود ندارد، اما این شرکت اکنون مشمول  ماده ۴۱ شده است که باید مشکلات آن حل شود.

منزوی در خصوص مشکلات تصفیه پساب مجموعه شیر و گوشت زاگرس در چهارمحال و بختیاری، گفت: این واحد نیز زیرمجموعه بنیاد مستضعفان است که باید برای حل این مشکل سریعا اقدام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان عنوان کرد: چند واحد راکد و نیمه راکد مانند کشتارگاه جونقان، سیرنگ کوهرنگ، شهرک آب معدنی کوهرنگ و ...  برای فعال شدن نیازمند جذب سرمایه‌گذار است، پیشنهاد می‌شود بنیاد مستضعفان برای سرمایه‌گذاری در این واحدها وارد عمل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استاندار چهارمحال و بختیاری زیرمجموعه بنیاد مستضعفان چهارمحال و بختیاری بنیاد مستضعفان سرمایه گذاری کاهش محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- مسابقات فوتسال جام مطهر در لردگان
- تجلیل از قهرمانان زورخانه‌ای فرخشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری نیمه ابری تا ابری
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد