Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@12:32:52 GMT

اومیکرون وضعیت کیش را قرمز کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۱۲۵۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ایرنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به تغییر ناگهانی شاخص‌ها هم اکنون ۶ شهرستان و جزیره کیش از لحاظ شیوع ویروس کرونا به رنگ قرمز درآمده است.

فاطمه نوروزیان عصر چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: شهرستان‌های بندرلنگه، بندرعباس، جاسک، میناب، بستک، پارسیان و جزیره کیش در وضعیت قرمز قرار گرفتند و سیریک، خمیر، قشم، هرمز، رودان و حاجی آباد در وضعیت نارنجی، بشاگرد در وضعیت زرد و جزیره ابوموسی نیز تنها منطقه با رنگ آبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط بحرانی استان برای روز شنبه ستاد استانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های را پیشنهاد داده و تغییر شیوه رستوران‌ها به شکل بیرون بر و یا در فضای باز از جمله پیشنهادات این ستاد است.

نوروزیان گفت: موارد مثبت اومیکرون تصاعدی بوده و ممکن است محدودیت‌های موقت ۲ هفته‌ای برای جلوگیری از شیوع ویروس در نظر گرفته شود.

ابتدای ماه بهمن جزیره کیش در وضعیت آبی قرار داشت اما روز دوشنبه چهارم این ماه به رنگ زرد و روزجمعه هشتم بهمن به رنگ نارنجی و روز چهارشنبه ۱۳ بهمن به رنگ قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا تغییر رنگ داد.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا کنون در این جزیره بیش از ۹هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است؛ جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد کیش کرونا کرونا باز هم در اوج وضعیت قرمز کرونا کرونا اومیکرون اومیکرون بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط اومیکرون در کره جنوبی رکورد زد تاخت و تاز اومیکرون در اروپا اومیکرون ۸۳ درصد ظرفیت بخش مراقبت‌ های ویژه آمریکا را پر کرد اومیکرون با کودکان شوخی ندارد + فیلم اومیکرون، تهدیدی برای کودکان سه هفته آینده اوج پیک ششم کرونا خواهد بود ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها اومیکرون وضعیت کیش را قرمز کرد حرکت های نادرست زبان بدن آموزش رمزگذاری پوشه های ویندوز قارچ سبز نئونی! +عکس آخرین قیمت دستگاه آبمیوه گیری (جدول) اخبار خوش عشقی، برای بورسی ها ۲۰درصد از مبتلایان کرونا کودکان هستند رشد چشمگیر فعالیت های شبکه تزوس بررسی تضامین امنیتی اوکراین بین پوتین و جانسون افزایش سطح روابط تجاری طالبان و ایران صنعت تراشه، میدان جدید رقابت آمریکا و چین هجوم ملخ‌های صحرایی از اواخر اسفند ورود سامانه بارشی جدید از جمعه عادتی که منجر به سکته‌ قلبی می‌شود تاکید بر اعمال محدودیت ها مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا تور ازمیر چند؟ (جدول) جدیدترین رنگ‎بندی کرونایی کشور افزایش مبتلایان اومیکرون شکستن ناگهانی میز در برنامه زنده شبکه ورزش + فیلم خرید زمین در متاورس / سودآور یا زیان‌بار؟ نرخ مالیات بر سیگار تعیین شد ۲ اشتباه عجیب حامد لک در بازی دوستانه با پیکان واحدهای صنعتی تازه نفس به میدان می آیند جدیدترین قیمت لنت ترمز در بازار (جدول) احمد گوهری به پرسپولیس پیوست اسکن ریه در جهش سویه اومیکرون ضرورت ندارد تخصیص مشوق‌هایی برای توزیع سود سهام در سجام توسط ناشران ارسال ناو برای حمایت از امارات اوپک پلاس با ۴۰۰ هزار بشکه افزایش تولید موافقت کرد کلمبیا کنترل مالیات بر استفاده از رمزارزها را تشدید می کند آخرین نرخ اجاره در محله سوهانک تهران پادکست منهای اقتصاد گزیده خبرها ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ قیمت وام مسکن در آستانه رکورد شکنی دوباره / موج خرید مسکن ادامه دارد! عضو کرونایی شورای شهر: حال خوشی ندارم اما حضور در جلسه یعنی جهاد! افزایش قدرت موتور خودرو با تکنولوژی VTEC شرکت‌های فناوری زیر ذره‌بین وال استریت / سود گوگل از تبلیغات دو برابر شد مدیرعامل کروز: با قدرت به تولید ادامه می دهیم شاسی بلند چینی چند؟ (جدول) دستگاه بخور گرم چند؟ (جدول) آموزش استیکینگ (stakaing) دی وای دی ایکس (DYDX) حملات سایبری به صدا و سیما / هک یا عامل انسانی؟ کف و سقف عیدی کارگران چقدر است؟ یخبندان در ۲۱ مرکز استان پروازهای ترکیه و ارمنستان از سر گرفته شد علت اصلی تصادفات این هفته چه بود؟ پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ پیش بینی بورس هفته آینده / رشد شاخص کل ادامه دار است؟ ۷ نکته طلایی برای افزایش عمر موتور خودرو قیمت‌های حیرت آور وزارت صمت برای کالاهای اساسی! قیمت زعفران چند؟ (جدول) DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کیش کرونا کرونا باز هم در اوج وضعیت قرمز کرونا کرونا اومیکرون اومیکرون ویروس کرونا شیوع ویروس جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز

مراسم‌های فرش قرمز هالیوود همواره تداعی گر ثروت، تجمل و لباس‌های حیرت انگیز بوده اند. سلبریتی ها، استایلیست‌ها و طراحان لباس سخت تلاش می‌کنند تا استایلی فراموش نشدنی بسازند که نه تنها نگاه‌ها را به سمت خود بچرخاند، بلکه برای سال‌های پیش رو ترندساز شود.

به گزارش روزیاتو، در ادامه با گران قیمت‌ترین استایل‌هایی که زنان هالیوودی با آن‌ها روی فرش قرمز حاضر شدند، آشنا خواهیم شد. فهرست زیر از کم به زیاد مرتب شده است.

۱۰- گوئینت پالترو در مراسم اسکار سال ۲۰۱۲ – ارزش تخمینی: یک میلیون دلار

گوئینت پالترو در سال ۲۰۱۲ با استایلی به یاد ماندنی در مراسم اسکار حاضر شد. او لباس سفید رنگی از برند تام فورد به تن کرده بود که چشم‌ها را به خود خیره ساخت.

او از جواهراتی هم استفاده کرده بود که جلوه‌ی درخشان تری به استایل او داده بود. او دستبندی از برند Anna Hu Haute Joaillerie به دست کرده بود که از ۲،۳۶۸ الماس درست شده بود. این اکسسوری که قیمت آن یک میلیون دلار قیمت داست، درخشش بیشتری به ظاهر پالترو داده بود.

۹- بلیک لایولی در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۸ – ارزش تخمینی: ۲ میلیون دلار

بلیک لایولی در مراسم کت گالای سال ۲۰۱۸ با لباسی خیره کننده از برند ورساچه حضور پیدا کرد. دوخت این لباس که گلدوزی‌های ظریف و دنباله‌ای آبشاری داشت، ۶۰۰ ساعت زمان برده بود. لایولی این لباس را به همراه جواهراتی از برند Lorraine Schwartz، از جمله یک جفت گوشواره‌ی زمرد به ارزش ۲ میلیون دلار به تن کرده بود.

۸- ریانا در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۵ – ارزش تخمینی: ۳/۹۷ میلیون دلار

لباس به یادماندنی ریانا از برند Guo Pei در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۵ به یک پدیده‌ی فرهنگی تبدیل شد. این لباس زرد رنگ پرزرق و برق که دنباله‌ی حجیمی و گلدوزی‌های ظریفی داشت، توجه میلیون‌ها نفر در دنیا را به خود جلب کرد. گفته می‌شد این لباس ۳/۹۷ میلیون دلار قیمت داشت.

۷- جنیفر لوپز در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۹ – ارزش تخمینی: ۹ میلیون دلار

جنیفر لوپز در سال ۲۰۱۹ در مراسم مت گالا با لباسی فراموش نشدنی شرکت کرد که از مهره‌های براق ظریفی درست شده بود. او این لباس را به همراه اکسسوری‌های لوکسی از جمله یک سربند جواهرکاری شده و گردنبندی به ارزش ۸/۸ میلیون دلار به تن کرده بود.

۶- آن هاتاوی در مراسم اسکار سال ۲۰۱۱ – ارزش تخمینی: ۱۰/۱ میلیون دلار

آن هاتاوی در مراسم اسکار سال ۲۰۱۱ با لباس قرمز رنگی از برند ولنتینو حاضر شد که قیمت آن ۱۰۶،۰۷۵ دلار تخمین زده شده است. او گردنبند الماسی از برند تیفانی هم به قیمت ۱۰ میلیون دلار به گردن انداخته بود.

۵- ایمی آدامز در مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۴ – ارزش تخمینی: ۱۰/۶ میلیون دلار

ایمی آدامز در مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۴ با لباسی از برند ولنتینو حاضر شد که از تور ظریفی درست شده بود و یقه‌ی باز آن گردبند الماس او را به رخ می‌کشید.

۴- بیانسه در مراسم گرمی سال ۲۰۱۷ – ارزش تخمینی: ۱۲ میلیون دلار

بیانسه در سال ۲۰۱۷ با لباس پرزرق و برقی از برند Peter Dundas در مراسم گرمی حضور پیدا کرد. اما در حقیقت، آن گردبند الماس ۱۲ میلیون دلاری اش از برند Lorraine Schwartz بود که نگاه‌ها را به خود خیره ساخت. او انگشتر‌های الماسی هم در دستانش داشت.

۳- کیت بلانشت در مراسم اسکار سال ۲۰۱۴ – ارزش تخمینی: ۱۸ میلیون دلار

کیت بلاتشت در مراسم اسکار سال ۲۰۱۴ با لباسی از برد Armani Privé حضور پیدا کرد که به صد‌ها کریستال سواروسکی مزین بود. او این لباس را به همراه یک جفت گوشواره‌ی الماس به تن کرده بود.

۲- لیدی گاگا در مراسم اسکار سال ۲۰۱۹ – ارزش تخمینی: ۳۰ میلیون دلار

لیدی گاگا در سال ۲۰۱۹ با لباسی از برند الکساندر مک کویین و گردنبندی از برند تیفانی حضور پیدا کرد که یکی از بزرگ‌ترین الماس‌های زرد دنیا را دارد. این گردنبند ۳۰ میلیون دلاری استایل لیدی گاگا را به خوبی تکمیل کرده بود.

۱- کری آندروود در مراسم گرمی سال ۲۰۱۳ – ارزش تخمینی: ۴۱ میلیون دلار

کری آندروود، خواننده‌ی مشهور آمریکایی در مراسم گرمی سال ۲۰۱۳ با لباسی از برند روبرتو کاوالی حضور پیدا کرد که گلدوزی‌های ظریفی داشت. او یکی گردنبند الماس نیز به قیمت ۳۱ میلیون دلار به گردن انداخته بود.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول