Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:34:06 GMT

تصمیم مهم پوچتینو برای تابستان فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۱۴۶۹

تصمیم مهم پوچتینو برای تابستان فاش شد

فوت مرکاتو مدعی شد مائوریسیو پوچتینو به دوستانش خبر داده که در تابستان پیش رو پاری‌سن‌ژرمن را ترک خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در اواسط فصل گذشته بود که بعد از چند نتیجه ضعیف توماس توخل از هدایت پاری‌سن‌ژرمن برکنار شد. بعد از شایعات فراوانی که در مورد نیمکت این تیم فرانسوی وجود داشت نهایتاً سرمربی سابق تاتنهام یعنی مائوریسیو پوچتینو هدایت PSG را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این وجود اوضاع برای سرمربی آرژانتینی در پاری‌سن ژرمن مطابق انتظار پیش نرفته است. فصل گذشته به شکل کابوس واری برای تیم فرانسوی به پایان رسید و در این فصل نیز با وجود خرید های بزرگ پاری سن ژرمن، این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و حتی اخیراً از جام حذفی فرانسه نیز کنار رفت.

 

 

 

 

از طرف دیگر طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از آن بود که مائوریسیو پوچتینو علاقه دارد هرچه سریع‌تر به لیگ برتر انگلیس بازگردد. گفته می‌شود که این سرمربی آرژانتینی اصلی‌ترین گزینه منچستریونایتد برای هدایت این تیم است و احتمالاً به اولدترافورد نقل مکان خواهد کرد.

 

در همین راستا فوت مرکاتو گزارشی درباره سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن منتشر کرده و مدعی شده که مائوریسیو پوچتینو اخیراً به برخی از دوستان خود خبر داده که قطعاً در تابستان پارک دو پرنس را ترک خواهد کرد. این منبع نیز از منچستریونایتد عنوان محتمل‌ترین مقصد برای پوچتینو نام برده است.

منچستر یونایتد موریسیو پوچتینو پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد پاری سن ژرمن مائوریسیو پوچتینو پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن

مرد اول میدان در بازی دورتموند و پاری سن ژرمن، یک مدافع بود.

دیدار رفت دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ زنبورها خاتمه یافت. متس هوملس که تاثیر زیادی در استحکام فاز دفاعی دورتموند و ثبت کلین شیت خانگی داشت، در نهایت جلوتر از بازیکنانی چون نیکلاس فولکروگ و جیدون سانچو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)