Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به حذف زودهنگام تیم‌شان از مسابقات جام حذفی فرانسه واکنش نشان دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمتر کسی فکر می‌کرد که پاری‌سن‌ژرمن تیمی که تابستان امسال ستاره‌هایی مانند لیونل مسی، سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم، اشرف حکیمی و جانلوئیجی دوناروما را به خدمت گرفت، امسال جامی از دست بدهد حداقل در رقابت‌های داخلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق اما دوشنبه شب با باخت خانگی شاگردان مائوریسیو پوچتینو در بازی مقابل نیس رخ داد. PSG پس از 90 دقیقه تلاش نافرجام برای گشودن دروازه حریف در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر5 به میهمان خود باخت و در مرحله یک هشتم نهایی با جام حذفی فرانسه خداحافظی کرد.

این ناکامی بزرگ در حالی در کارنامه پاریسی‌ها ثبت شد که آنها به زودی (15 فوریه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید خواهند بود و این بار پای جام باارزش‌تری در میان است. همین موضوع هم سبب شده است که هواداران تیم پایتخت فرانسه در خصوص عواقب ثبت یک ناکامی دیگر به اعضای تیم محبوب‌شان هشدار دهند.

کانون اولتراهای پاری‌سن‌ژرمن موسوم به «کاپ» - پرجمعیت‌ترین کانون هواداری PSG که به طور منظم در بازی‌های خانگی این تیم در پارک دو پرنس حضور دارند - در فضای مجازی به نارضایتی اعضای این گروه از حذف زودهنگام شاگردان مائوریسیو پوچتینو از جام حذفی فرانسه اشاره داشت و در قالبی یک جمله‌ کوتاه به آنها هشدار داده است:«صبر ما هم حدی دارد. دیگر حوصله‌مان را سر بردید».

جام حذفی فرانسه| نیس در ضربات پنالتی پاری‌سن‌ژرمن را در پارک دو پرنس حذف کرد

 

ظاهراً چیزی که سبب شده است که هواداران بیشتر از بابت ناکامی اخیرشان عصبانی شوند، ابراز خرسندی پوچتینو از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل نیس است.

پاری‌سن‌ژرمن اگرجه با اختلافی 12 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول، ‌صدرنشین جدول رده‌بندی لوشامپیونه است اما با توجه به سرمایه‌گذاری که این تیم در تابستان برای خرید بازیکنان جدید انجام داد، ظاهراً طرفدارانش به چیزی کمتر از سه‌گانه قانع نبودند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن جام حذفی فرانسه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)

گل بارکولا به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳