Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سید محمود حسینی‌پور  استاندار مازندران در چهارمین جلسه هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، شورای حفظ آثار استان و ستاد راهیان نور استان مازندران با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه مسیر و خط شهدا باید الگویی در جامعه برای ما مسوولان و مدیران در خدمت‌رسانی به مردم باشد، اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین مسیر احیای مدیران بخش ارزشی و بصیرتی راهیان نور است و مسوولان باید در این زمینه پیش قدم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری اجرایی راهیان نور کمک حال باشند تا این برنامه به نحو احسنت در استان اجرا شود.

حسینی‌‌پور با بیان اینکه مازندران استانی گردشگرپذیر است، گفت: تلاش کنیم با توجه به ظرفیت‌های استان قدمی در راستای افزایش گردشگر و درآمدزایی این حوزه برداشته و مقصد گردشگری خود را از اعتبارات ملی بهره‌مند سازیم.

حسینی‌پور گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران باید ملی شود و از امکانات و بودجه ملی برخوردار شود چرا که معتقد هستیم استان گردشگرپذیر هستیم و سالانه ۴۰ میلیون مسافر داخلی و ۲۰۰ هزار مسافر گردشگر خارجی به مازندران سفر می‌کنند.

وی بیان کرد: باید ارزش‌های دفاع مقدس و مظلومیت مردم و شهدا را از دریچه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به مردم دنیا نشان دهیم و لازمه‌اش مجهز شدن این مکان به ۱۰ زبان بین‌المللی است؛ چراکه بزرگترین محل تبلیغ ارزش‌هاست و باید بودجه درستی به این مکان اختصاص یابد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران در برگزاری بزرگداشت ارزش‌های انقلاب و شهدا از استان‌های اول است، گفت: در سفر پیش‌روی رئیس جمهور به استان یکی از برنامه‌ها، بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: پارک موزه دفاع مقدس استاندار مازندران اختصاص اعتبارات ملی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر فرج الله فتح الله پور شنبه شب در جلسه بررسی مصوبات سفر هیئت دولت به استان گفت: بیشترین اعتبار مصوب سفر دولت در حوزه حمل و نقل و بخش کشاورزی بوده است.

وی گفت: بیش از هزار میلیارد تومان از اعتبار در قالب ماده ۵۶ بوده است.

وی تعداد مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۱۷۶ مصوبه برشمرد و گفت: تاکنون از ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ۱۱ هزار میلیارد تومان معادل ۹۶ درصد بودجه عمومی تخصیص یافته است.

فتح الله پور با عنوان اینکه ۲۱ درصد اعتبارات منابع داخلی و مولدسازی تأمین و تخصیص داده شده است، گفت: ۷۸ تسهیلات ماده ۵۶ و سایر موارد نیز پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران گفت: در مجموع ۶۲ درصد از کل اعتبارات سفر پرداخت شده و ۲۰ درصد تسهیلات ۱۱ هزار و ۲۶۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین اعتبار تخصیص یافته در حوزه راه و شهرسازی بوده است، ادامه داد: در بخشی از حوزه‌ها میزان تخصیص‌ها بیش از اعتبارات مصوب بوده است.

فتح الله پور با اظهار اینکه ۷۸ مصوبه از مجموعه ۱۷۶ مصوبه اجرا شده است، تصریح کرد: همچنین ۸۹ مصوبه در دست اجرا و مابقی در دست پیگیری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: ۴۴ درصد مصوبات ۱۰۰ تکمیل، ۱۳ درصد بین ۷۵ تا ۹۵ درصد، ۱۵ درصد بین ۵۰ تا ۷۵ درصد، ۱۱ درصد بین ۲۵ تا ۵۰ درصد و ۱۶ درصد زیر ۲۵ پیشرفت دارند.

کد خبر 6090432

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو