Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و پالمیراس برزیل قهرمانان آسیا و آمریکای جنوبی به منظور حضور در جام جهانی باشگاه‌ها امروز وارد امارات خواهند شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الهلال امشب با یک پرواز اختصاصی وارد فرودگاه ابوظبی می‌شود تا برای حضور در مسابقات این دوره و انجام اولین بازی برابر برنده بازی الجزیره امارات (میزبان مسابقات) و باشگاه بیرای تاهیتی (نماینده اقیانوسیه) آماده شود، دیداری که روز یکشنبه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال با جذب بازیکنان جدید از جمله میشل دلگادوی برزیلی و ایگالو مهاجم نیجریه‌ای سابق منچستریونایتد به دنبال حضور در مراحل نهایی این رقابت‌هاست.

تیم فوتبال پالمیراس قهرمان آمریکای جنوبی هم ظهر امروز وارد ابوظبی می‌شود و در نخستین بازی خودش برابر برنده مسابقه مونتیری مکزیک (قهرمان کونکاکاف) و الاهلی مصر (قهرمان آفریقا) قرار می‌گیرد.

مهاجم پیشین منچستریونایتد به الهلال ملحق شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الهلال عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟

احتمال دارد علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان حضور داشته باشد.

طرفداری | طبق شنیده‌ها و ادعای برخی خبرگزاری‌ها، ممکن است علیرضا بیرانوند به بازی پرسپولیس برابر سپاهان برسد.

علیرضا بیرانوند چند هفته‌ای است به علت مصدومیت از ترکیب اصلی پرسپولیس دور است و حالا شنیده می‌شود در آستانه بازی حساس سرخ‌ها برابر سپاهان، می‌تواند اوسمار را همراهی کند.

ابتدا دکتر علیرضا بیرانوند تاکید کرد او آماده است و می‌تواند در بازی با سپاهان حضور داشته باشد اما بعدا این صحبت را تکذیب کرد و البته به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس از او خواسته صحبت‌های خود را تکذیب کند.

ممکن است بیرو سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان باشد و باید دید او به این دیدار می‌رسد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!