Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@09:59:06 GMT

سفر تیم ملی کشتی به آمریکا لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۲۸۰۰

سفر تیم ملی کشتی به آمریکا لغو شد

با توجه به صادر نشدن ویزای چند عضو تیم ملی کشتی، سفر آزادکاران کشورمان به آمریکا لغو شد.

به گزارش مشرق، علیرضا دبیر در نامه‌ای به رئیس فدراسیون کشتی آمریکا، عدم امکان حضور ایران برای انجام مسابقه دوستانه تیم به تیم با تیم کشتی آزاد این کشور در تاریخ ۲۳ بهمن را اعلام کرد.

 متن ایمیل ارسالی رئیس فدراسیون کشورمان به شرح زیر است:

«جناب آقای بوریس بومگارتنر 
قهرمان جهان و المپیک و رئیس محترم فدراسیون کشتی امریکا

بسیار متأسفم اعلام کنم که تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران بدلیل عدم اعطای روادید به ۶ نفر از اعضای این تیم، عملا امکان حضور و شرکت در مسابقه دوستانه با تیم ملی آمریکا را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه عدم صدور روادید از سوی مقامات کشور شما به رغم تمامی مقدمات انجام شده از سوی اعضای تیم ایران و ارائه همه مدارک لازم و پیگیری‌های مکرر بعدی رقم خورده است.

ناخرسندم که اعلام کنم تا این لحظه ویزای دو کشتی گیر، مربی تیم، سرپرست تیم و داور المپیکی فدراسیون و اینجانب بعنوان رئیس فدراسیون صادر نشده است و لذا چاره‌ای جز اعلام لغو سفر برای اینجانب باقی نمانده است.

همچنین مایلم اعتراض خود را نسبت به برخورد غیرمحترمانه و دور از ادب برخی عوامل سرکنسولگری آمریکا در دبی با سرپرست تیم ملی کشتی ایران که ایشان را حدود ۵ ساعت تحت مصاحبه‌ بازجویی‌گونه قرار دادند، اعلام‌ نمایم.

شخصا اطمینان دارم که شما و کشتی‌گیران خوب آمریکایی نقشی در این جریانات سیاسی ضد ورزشی نداشته‌ و ندارید.

علاقمند بودم در پی دعوت محترمانه شما برای درکنار هم ورزش کردن و از همدیگر یادگرفتن که هدف این مسابقه بود، این رویداد صرفا ورزشی انجام شود. اکنون که به دلایل غیرورزشی، این امکان در آمریکا فراهم نیست، مایلم از شما و تیم ملی کشتی آمریکا دعوت کنم تا در اولین فرصت ممکن به ایران بیایید و این دیدار دوستانه در ایران انجام شود.

 اطمینان می‌دهم که هموطنان کشتی دوست و میهمان‌نواز من، با آغوش باز از شما استقبال خواهند کرد.  

با احترام
علیرضا دبیر
رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران»

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت کشتی تیم ملی کشتی ایران رییس فدراسیون علیرضا دبیر تیم ملی آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیم ملی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟

بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی، یک اردوی دیگر هم به تعویق افتاد و او در دو سه روز آینده دیداری با رئیس فدراسیون کشتی خواهد داشت.

طرفداری | دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از امروز (5 اردیبهشت) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. حسن یزدانی که بعد از کسب نشان نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی کتف خود را جراحی کرد، قرار بود از این اردو به جمع شاگردان محسن کاوه اضافه شود و نامش همراه با هادی وفایی‌پور در میان دو دعوتی وزن 86 کیلوگرم دیده می‌شد.

با این وجود در روز شروع اردو، فدراسیون کشتی از تعویق بازگشت این کشتی‌گیر به جمع اردونشینان خبر داد و عنوان شد که این اتفاق با هماهنگی کادرفنی و فدراسیون کشتی اتفاق افتاده است اما علت این موضوع چیست؟

اینطور که پیداست یزدانی همچنان برنامه‌های درمانی‌اش را پیگیری می‌کند و باتوجه به اینکه قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان محک بخورد و هنوز تا این رقابت‌ها فرصت باقی‌ است، یک اردوی دیگر نیز خارج از تهران برنامه‌های درمانی و آمادگی جسمانی‌اش را دنبال خواهد کرد و بعد از آن به اردو اضافه می‌شود.

ظاهراً قرار است او در روزهای پیش‌رو با رئیس فدراسیون کشتی نشستی داشته باشد تا علیرضا دبیر را در جریان وضعیت بدنی خود قرار دهد.

به نظر می‌رسد دبیر که رابطه خوبی با قهرمانان دارد، در سال المپیک به لحاظ فنی بیشتر در کنار اردونشینان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟