Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران در حالی با گل مهدی طارمی برابر تیم ملی امارات برنده شد که در اکثر بازیهای مهم مسابقات مقدماتی جام جهانی در دوره اخیر گل های حساس ما را مهدی طارمی به ثمر رسانده است.
تیم ملی در مسابقات یک سال اخیر خود ۵ بار حریفان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داده که ۳ بار از این ۵ بار گلزن تیم ملی در این بازیها مهدی طارمی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولین یک بر صفر در دور قبل مقدماتی برابر عراق بود که گل ایران را سردار آزمون به ثمر رساند، دومین برد ۱-۰ ایران برابر تیم ملی فوتبال سوریه بود که این بار گل تیم ملی فوتبال کشورمان را مهدی طارمی به ثمر رساند، سومین برد ۱-۰ در بازی رفت مرحله دوم مقدماتی بود که گلزن این بازی علیرضا جهانبخش بود.
برد چهارم با نتیجه یک بر صفر برابر تیم ملی فوتبال کشور عراق بود که در این بازی که هفته قبل برگزار شد مهدی طارمی گل برتری تیم ملی فوتبال کشورمان را به ثمر رساند و بالاخره در بازی برابر تیم ملی فوتبال امارات هم مهدی طارمی گل برتری تیم ملی فوتبال کشورمان را به ثمر رساند تا بر این اساس مهدی طارمی در زدن گلهای سرنوشت ساز ۳ امتیازی برای تیم ملی فوتبال کشورمان هت تریک کند.
تیم ملی فوتبال کشورمان با ۷ برد و یک مساوی در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی و ۶ برد و ۲ باخت در مرحله گذشته مسابقات، عملکردی موفق در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ داشته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم ملی تیم ملی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی ثمر رساند مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قایدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند.

تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰ ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد. کد خبر 6093569

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • حسرت برانگیزترین ضربات بازیکنان لالیگا که به تیرک برخورد کردند / فیلم
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند