Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-«حسین قراگوزلو» گفت: این زمین های چمن در روستاهای «بابان»، «بیشیک تپه» و «آب مشکین» کبودراهنگ ساخته می شود.

او گفت:  این نخستین طرح ورزشی است که در روستای «بابان» با چهار هزار نفر جمعیت اجرا می شود و این طرح در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۵۲ متر مربع با ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت و گاز اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ، سال گذشته نیز ۲ زمین چمن مصنوعی در روستاهای «اکنلو» از توابع «شیرین سو» و روستای «علیصدر» از توابع بخش «گل تپه» شهرستان کبودراهنگ ساخته شده است.

قراگوزلو گفت: توسعه امکانات ورزشی در مناطق روستایی به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد و ۲ زمین چمن مصنوعی در روستاهای «ازون دره» و «ایده لو» با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

او گفت: اجرای ۲۰ برنامه ورزشی و ۱۰ برنامه فرهنگی همزمان با دهه مبارک فجر از دیگر اقدامات برای بزرگداشت این ایام فرخنده در شهرستان کبودراهنگ است.

شهرستان کبودراهنگ دارای پنج هزار ورزشکار سازمان یافته است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر طرح ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ آقای احمدی شهردار جورقان گفت: این زمین چمن با بیش از ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در مدت ۴ ماه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر جورقان ساخته شده است. 
مسلم مخفی، فرماندار همدان هم گفت: حرکت‌های خوبی در شهر جورقان را شاهد هستیم و در بحث ورزش اتفاق‌های خوبی در این شهر افتاده و شهرداری و شورای اسلامی شهر با همه توان در صحنه هستند.

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن