Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی روز پنجشنبه در مراسم معارفه معاون جدید سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود :  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد نماز جمعه نیز برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن تابع تصمیم گیری ستاد ملی ، استانی و شهرستانی کرونا هستند و بر اساس اعلام رسمی این ستاد عمل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه ساری به اهمیت برگزاری جشن های دهه فجر بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت : اما با توجه به این که سلامتی مردم از هر موضوع دیگری مهم تر  است باید مراقب وارد شدن در پیک بیماری کووید ۱۹ در موج ششمی که در استان شروه شده است ، باشیم .

طبق آخرین اعلام رسمی سامانه ماسک وزارت بهداشت رنگ کرونایی سه شهرستان دیگر مازندران در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته قرمز شد و اکنون پنح شهرستان استان در وضعیت فوق العاده خطرناک کرونایی قرار دارند.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل تنها در شبانه‌روز گذشته ۱۹۵ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شدند و تعداد مجموع بستری‌شدگان کرونایی استان هم به ۶۷۴ بیمار رسیده است که بالاترین تعداد بستری کرونایی مازندران در چهار ماه و نیم اخیر است. دو بیمار دیگر نیز در بیمارستان‌های مازندران جان باختند.

محمدی لائینی همچنین در این جلسه ضمن تبریک انتخاب و معرفی روح الله سلگی به عنوان معاون جدید سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ، گفت : مازندران به لحاظ سیاسی بسیار حساس و دارای پیچیدگی های خاصی است و انتظار است معاونت سیاسی در هر کاری هدفش جلب رضایتمندی مردم با کمترین تنش باشد.

رییس مجمع نمایندگان مازندران ر مجلس شورای اسلامی مازندران نیز در این مراسم به شرایط سخت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: امروز همه باید در نهایت صداقت و آن چه در توان داریم در حوزه اقتصادی کمک کار یکدیگر و تولیدات باشیم.

رضا حاجی پور افزود: با توجه به مشکلات واردات و صادرات ناشی از تحریم ، بنابر این انتظار داریم در حوزه امنیتی و سیاسی و اجتماعی با حضور تشکل های کارگری ، اصناف و همه با هم در مدیریت عادلانه مسایل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی مشارکت صادقانه داشته باشند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران باید در همه شرایط به فکر منافع مردم باشد، گفت : امروز این معاونت باید در حوزه کارگری ، تولیدی و اقتصادی همواره از مردم حمایت کند.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران نیز در این جلسه که مراسم تودیعش هم به حساب می آمد گفت : امروز شهید سلیمانی الگویی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات این نظام است و در نظام جمهوری اسلامی مسوولان باید جوابگوی مردم باشند و البته این مسوولیت نیاز به اختیار دارد .

علی شیرازی با ذکر این نکته که اگر مسوولی نتواند نیروهای خودش را بگمارد ، نمی تواند در انجام کار و برنامه ها بدرستی عمل کند، افزود : استاندار جدید مازندران شعار و قول هایی را که به مردم داده اند باید پاسخگو باشند  و البته دخالت بیجا هم در برنامه هایشان نباید باشد.

وی واگرایی مازندران را آفت اصلی مدیریت توصیف کرد و اظهار داشت: همگرایی در بین نخبگان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان ضروری است. نباید برای مدیریت عالی دولت در استان چالش ایجاد کرد. نظام جمهوری اسلامی با نقد منصفانه مخالف نیست و مطالبه گری از شعار های اصلی همه مسوولان این نظام است ، اما ایجاد حاشیه در این شرایط سخت اقتصادی اصلا جایز نیست.

شیرازی افزود : امروز دشمنان با هر ایده و گرایشی حکومت داری در اتاق فکر علیه نظام جمهوری اسلامی اسلامی جمع می شوند تا به این نظام ضربه بزنند ، بنا بر این انتظار داریم همه گروه ها با هر گرایش سیاسی در جهت منافع مردم و نظام کنار هم باشند.

وی تصریح کرد : دولت سیزدهم با رویکرد فراجناحی در صدد حل مشکلات مردم است و همکاری و مشارکت آحاد گروه ها و بویژه رسانه های گروهی ضروری است.

روح الله سلگی که با پیشنهاد استاندار مازندران و با حکم وزیر کشور چند روز پیش به عنوان معاون جدید سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شده بود ، امروز پنجشنبه طی نشستی در استانداری معرفی شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از تلاش‌های علی شیرازی که به مدت حدود سه ماه سرپرستی معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری را بر عهده داشت ، قدردانی شد.

برچسب‌ها استانداری مازندران سید محمود حسینی پور نوری مراسم معارفه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران مراسم معارفه استانداری مازندران مراسم معارفه دهه فجر امنیتی و اجتماعی استانداری امنیتی و اجتماعی استاندار استانداری مازندران مجلس شورای اسلامی معاونت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

علم الهدی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

کد خبر 6092055

دیگر خبرها

  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد