Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور صبح پنجشنبه در جلسه معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اظهار اینکه به رغم توطئه‌های مختلف از تمام کشورهای منطقه از نظر امنیت درونی در اوج اقتدار قرار داریم، گفت: جمهوری اسلامی توانست اقتدار را در مرزهای خود و بسیاری از کشورهای منطقه ایجاد کند.

وی ادامه داد: اگر امروز شاهد ثبات امنیتی در کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه، افغانستان و غیره وجود دارد به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی توانست حریم امنیتی متناسب با صیانت مرزهای جمهوری اسلامی ایجاد کند و خاکریزهای امنیتی به خارج از مرزها کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه در موضوع و شاخص اقتصاد عقب ماندیم، اظهار داشت: متأسفانه نتوانستیم همسو با دیگر پیشرفت‌ها در حوزه اقتصاد رشد داشته باشیم و این درحالی که در سایر حوزه‌ها افرادی چون سردار سلیمانی‌ها وجود دارد ولی در حوزه اقتصاد از چنین افرادی محروم هستیم و نتوانستیم توسعه آن‌چنانی داشته باشیم.

استاندار مازندران توسعه اقتصادی را از جمله نقاط ضعف بیان کرد و گفت: به رغم تحریم در عرصه‌های دیگر با داشتن تفکر قاسم سلیمانی توانستیم به پیشرفت‌هایی دست یابیم و باید بتوانیم با همت انقلابی به اهداف توسعه اقتصادی دست یابیم.

حسینی پور با انتقاد از عملکرد برخی افراد در فضای مجازی و رسانه‌ای برای مسموم کردن فضا گفت: معیشت مردم اولویت اول ما است و باید در این زمینه تمرکز داشته باشیم و رشد و توسعه اقتصادی استان مدنظر قرار دارد.

وی گفت: اصحاب رسانه مهمترین شاخص توسعه منطقه هستند و از اصحاب رسانه تقاضا داریم نسبت به توانمندسازی و نقد منصفانه برای توسعه استان تلاش کنند و اجازه ندهیم کسانی فراروی توسعه استان مانع ایجاد کنند.

وی با اشاره به تعامل مطلوب بین مسئولان مختلف از جمله نمایندگان مجلس در استان اظهار داشت: همه مسئولان دغدغه آن را دارند بتوانند عقب ماندگی موجود در توسعه اقتصادی را رفع کنیم.

استاندار مازندران تاکید کرد به مردم استان قول می‌دهیم با وحدت و همدلی برای توسعه اقتصادی استان تلاش خواهیم کرد.

در این مراسم از تلاش‌های حسین حسن نژاد معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری و علی شیرازی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری تقدیر و روح الله سلگی به عنوان معاون جدید سیای امنیتی استانداری مازندران معرفی شد.

کد خبر 5415827

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود حسینی پور استانداری مازندران مراسم تودیع و معارفه دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف ایلام سویه اومیکرون کرونا زنگ انقلاب گرگان همدان تبریز امنیتی استانداری توسعه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف کار انتخاب نماینده مجلس به دور دوم رسید که در این راستا مردم در ۲۱ اردیبهشت ماه دوباره پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

یکی از نامزدهایی که در انتخاب ۲۱ اردیبهشت ماه در گردونه انتخاب مردم بیرجند، درمیان و خوسف قرار دارد، علی مولوی حقیقی است که برای آشنایی با دیدگاه‌های این نامزد خبرگزاری مهر مصاحبه‌ای با وی در قالب چند سوال انجام داده است.

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

طبق گفته مقام معظم رهبری مجلس جدید آرایش متفاوتی از مجلس گذشته خواهد داشت. به اعتقاد من برخی مستقل خواهند بود و برخی با وابستگی به یک جریان خاص وارد مجلس می‌شوند ولی در مجموع جناح بندی و طیف بندی بین جریان‌های انقلابی خواهد بود.

*مهمترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد چیست؟

به نظر من تلاش برای حفظ امنیت و آرامش داخلی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و اشتغال و … یک اولویت است که مجلس در این زمینه باید اقدام انقلابی انجام دهد. وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی را حضور مردم در این عرصه می‌دانند مجلس نیز باید راهکارهایی در این زمینه تدوین کند. و در هر حال معیشت مردمی بی شک یک اولویت است.

باتوجه به اقدامات دفاعی ایرانی در مواجهه با رژیم صهیونیستی حمایت تمام و کمال از نیروهای نظامی کشور برای مجلس یک اولویت است.


*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

با توجه به کارنامه مدیریتی و اجرایی در حوزه امنیتی و اشرافیت به شرایط کشورهای همسایه و برخی دیگر از کشورها اولویتم عضویت در کمیسیون امنیت ملی است هر چند در کنار آن توجه ویژه به مسائل معیشتی مردم خواهم داشت.


*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و چه راهکاری برای رفع آن دارید؟

به نظرم ناپایداری در ثبات مدیریتی یکی از مشکلات خراسان جنوبی است و کوتاه بودن طول مدیریت در رده‌های میانی از یک طرف و در برخی موارد ناپختگی و ناکارآمدی مسئولین موجب شده که مشکلات به سرعت مرتفع مشوند.

کد خبر 6079687

دیگر خبرها

  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود