Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@22:00:45 GMT

عملیات نیروهای آمریکایی در شمال غرب سوریه

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۳۱۸۲

عملیات نیروهای آمریکایی در شمال غرب سوریه

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «جان کربی»، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که نیروهای آمریکایی ماموریت مرتبط با مبارزه با تروریسم در شمال غرب سوریه را با موفقیت انجام دادند.

کربی در بیانیه‌‌ای گفت: «نیروهای عملیات ویژه ایالات متحده که تحت فرماندهی مرکزی این کشور عمل می کنند، یک ماموریت مبارزه با تروریسم را در شمال غرب سوریه انجام داده اند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «این ماموریت با موفقیت انجام شد و هیچ تلفاتی در صفوف نیروهای آمریکایی نداشتیم و در صورت دستیابی به اطلاعات بیشتر، جزئیات عملیات ارائه خواهد شد».

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که نیروهای ائتلاف بین‌المللی خانه‌ای بین  دو شهرک‌ «اطمه» و «دیر بلوط» را هدف قرار دادند و این نیروها از طریق بلندگوها از افراد تحت تعقیب خواستند تا تسلیم شوند.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عملیات جان کربی شمال غرب سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شمال عراق از سوی ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز چهارشنبه در بیانیه‌ ای از بمباران منطقه متینا در شمال عراق از سوی این کشور خبر داد.

وزارت دفاع ترکیه در این ارتباط اعلام کرد که در جریان حمله هوایی مذکور مواضع پ ک ک هدف قرار گرفته است.

منابع خبری اضافه کردند که در این حادثه ۷ تروریست کشته شده‌ اند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه مؤثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست‌های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است

کد خبر 6094675

دیگر خبرها

  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • «کامیون زباله فضایی» به یک موشک پیر نزدیک شد