Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بهرام عین‌اللهی روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ولایت، نخستین مرکز درمانی تمام اتوماتیک کشور در مشهد، در گفت وگو با خبرنگاران افزود: مدیریت مقابله با موج ششم کرونا در کشور با سویه اومیکرون به صورت قرارگاهی عمل خواهد کرد و همه مشکلات و  برنامه ریزی ها رصد و بررسی شده و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا قانونی و قابلیت اجرایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: راه اصلی مقابله با اومیکرون مقاوم کردن مردم از طریق واکسیناسیون است، این در حالی است که بیشتر افراد این بیماری را به صورت خفیف و با علائم شبیه سرماخوردگی تجربه می کنند.
وی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون جلو ویروس اومیکرون را نمی گیرد، اما می تواند از شدت بیماری و مرگ و میر آن بکاهد.
وزیر بهداشت بیان کرد: در طول پنج ماه گذشته ۱۳۴ میلیون دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است که رقم بالا و مناسبی است.
دکتر عین اللهی با اشاره به افتتاح بیمارستان ولایت در مشهد گفت: این بیمارستان هوشمند و اتوماتیک در ارائه خدمات، با دستور مقام معظم رهبری و مساعدت و کمک های معظم له ساخته شده است.
وی ادامه داد: در قالب خدمات هوشمند، بسیاری از معاینات و اقدامات به صورت الکترونیکی و بدون کاربرد کاغذ و نسخه انجام خواهد شد و امیدواریم این خدمات در تمام کشور گسترش یابد.
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: احداث بیمارستانها و مراکز درمانی در مناطق مختلف کشور در راستای طرح عدالت و تعالی نظام سلامت است که این طرح در اجلاس روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور به تازگی در مشهد رونمایی شد.
دکتر عین اللهی در پاسخ به سوالی پیرامون تخصیص اعتبار به طرح بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حاشیه مشهد گفت: تخصیص اعتبار اینگونه طرحها در قالب سفرهای استانی ریاست جمهور انجام می شود که امیدواریم در سفر ایشان به مشهد و خراسان رضوی شاهد آن باشیم.
بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ولایت روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مشهد به بهره برداری رسید.

ساخت این مرکز درمانی که طبق استانداردهای روز دنیا و با زیربنای ۱۸ هزار مترمربع در پنج طبقه ساخته شده، ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه دربرداشته است که شامل واحدهای پاراکلینیکی و بخش های اورژانس، ۶ بخش بستری، هشت اتاق عمل و چهار بخش آی‌.سی‌.یو است.

برچسب‌ها کرونا اومیکرون بهرام عین اللهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد شهر مشهد وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری اومیکرون ؛ سویه تازه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اومیکرون بهرام عین اللهی کرونا اومیکرون بهرام عین اللهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد شهر مشهد وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزیر بهداشت عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد