Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@14:31:52 GMT

افتتاح 2 طرح بهداشتی در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۳۹۴۴

افتتاح 2 طرح بهداشتی در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز مدیر منطقه شش کشوری صندوق کارآفرینی امید در آیین افتتاح دو طرح بهداشتی در ایرانشهر با گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب گفت: رسالت صندوق کارآفرینی امید ایجاد اشتغال و خدمات رسانی به مردم است که در کنار ایجاد شغل های کوچک و کسب و کارهای خانگی این صندوق همیشه حامی طرح‌های بزرگ اقتصادی نیز بوده و در این دوران کرونایی افتتاح این دو طرح بهداشتی خدمتی دیگر از صندوق برای مردم سیستان و بلوچستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادریس دینارزهی افزود: تسهیلات ارائه شده به این دو طرح از محل تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پرداخت شده و برای حدود بیست نفر اشتغال مستقیم داشته است.

صمصامی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان نیز در آیین افتتاح این دو طرح بهداشتی گفت: امروز یک درمانگاه خصوصی شبانه روزی و  یک کلینیک مجهز دندانپزشکی برای مردم ایرانشهر به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: برای ساخت درمانگاه شبانه روزی التیام و کلینیک دندانپزشکی، صندوق کارآفرینی امید در مجموع 10 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهارصد پرداخت کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: درمانگاه شبانه روزی شامل قسمت‌های جراحی سرپایی مامایی اتاق تزریقات، دندانپزشکی و احیای قلبی است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید دهه فجر انقلاب اسلامی صندوق کارآفرینی امید طرح بهداشتی دو طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، چند روز از بازی رفت بایرن و رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان می گذرد ولی بحث روی پاس استثنایی تونی کروس به وینیسیوس روی گل اول کهکشانی ها هنوز هم داغ دنبال است.

مهمندس آلمانی همه کاره زمین بود و رئال مادرید را با همان پاس از فشار 20 دقیقه ای بایرن خارج کرد و به گل رساند. 

کروس که قراردادش در پایان فصل تمام می شود ولی به احتمال فراوان یک سال دیگر آن را تمدید می کند، حالا محبوبیتی دوچندان میان هواداران رئال و فوتبال دوستان دنیا دارد. او در بین هم تیمی هایش نیز مقبولیتی فراوان دارد و این از کامنت دنی کارواخال زیر یک پستا اینستاگرامی مشخص است.

مدافع راست و کاپیتان زیر پستی در تمجید از کروس با مضمون: «روزی به فرزندانم می گویم بازی کروس را تماشا کردم.» نوشت: «روزی به فرزندانم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم.»

دیگر خبرها

  • روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر