Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرماندار جوانرود در این دیدارها با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شهدا مظهر عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند و ایثارگری و از جان گذشتگی آن‌ها همواره در حافظه تاریخی این مرز و بوم جاودانه است.

«رستگار یوسفی» با بیان رشادت و دلاوری های مردم جوانرود در دفاع  از اسلام و انقلاب افزود: این مرم همواره در عرصه های مختلف از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شهدا برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند از این رو باید تکریم از خانواده های آنان در راس همه امور قرار گیرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جوانرود نیز گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران اسوه و الگوی جامعه هستند و صبر و شکیبایی آنان مثال زدنی است.

حجت الاسلام «طالب امجدیان» با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان افزود: خانواده شهدا و ایثارگران در صف مقدم بصیرت افزایی باشند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه قرار دارد و ۳۴۴ شهید معظم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها تکریم و تجلیل شهدا کرمانشاه جوانرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکریم و تجلیل شهدا کرمانشاه تکریم و تجلیل شهدا کرمانشاه جوانرود انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روزکارگر، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد به همراه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، فرمانده بسیج کارگری و جمعی از مسئولین باحضور درمنزل خانواده شهیدان کمال جعفریان فیروز آبادی و اسداله رشیدی بارجینی، از صبر و استقامت این خانواده‌ها تجلیل و از آنها دلجویی کردند.


شهید کمال جعفریان درسال ۱۳۶۵ در شلمچه و درعملیات کربلای پنج و شهید اسدالله رشیدی بارجینی در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه والای شهادت نائل شدند.

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود