Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@18:52:26 GMT

باشگاه ها و اماکن ورزشی مشهد تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۴۶۱۴

باشگاه ها و اماکن ورزشی مشهد تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس نامه افشین داوری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خطاب به رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد، باشگاه ها و اماکن ورزشی مشهد به مدت ۲ هفته تعطیل شد.

با عنایت به مفاد این نامه، با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان، از امروز به مدت ۲ هفته، کلیه استخرها، مجموعه ها و اماکن ورزشی، باشگاه ها و همچنین تمرینات و مسابقات ورزشی، در کلیه شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی و از جمله مشهد، تعطیل است و بازگشایی این اماکن نیز منوط به مصوبه ستاد کرونای استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد