Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@13:04:38 GMT

افزایش مبتلایان به امیکرون در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۴۸۹۷

افزایش مبتلایان به امیکرون در نهاوند

علی احسان خویشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به دنبال شیوع نوع امیکرون و افزایش بیماران کرونایی در سطح کشور، شهرستان نهاوند نیز شاهد افزایش بیماران مبتلایان به این نوع از ویروس است.

وی با بیان اینکه تعداد بستری‌های در مراکز بیمارستانی روزانه دارای سیر افزایشی است گفت: البته در زمینه بیماران سرپایی این افزایش خیلی شدید است که با توجه به سردی هوا لازم است مردم دستورالعمل های بهداشتی را جدی تر گرفته و حتما از ماسک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند در خصوص واکسیناسیون گفت: در حال حاضر با ایجاد شرایط جدید تعداد افراد مراجعه‌کننده به مراکز واکسیناسیون افزایش بیشتری یافته است به طوری که روزانه بیش از ۱۰۰۰ واکسن دز سوم برای افراد تزریق می‌شود.

وی با هشدار به شهروندان برای رعایت پروتکل‌ها اظهار کرد: با توجه به سرعت بالای انتقال ویروس امیکرون از مردم انتظار می‌رود ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در تجمع و محفل‌های خانوادگی خودداری کنند در غیر این صورت باید منتظر وضعیت قرمز و شرایط حاد کرونایی در شهرستان بود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی قنوات این شهرستان بیان نمود: نظارت مستمر و بهره گیری از دستور کار کارشناسی، عملیات مناسب را برای حفاظت فیزیکی، کاهش خطرات احتمالی ناشی از بلایای طبیعی، دسترسی به آبـدهی پایدار و حفظ کیفیت آب در قنوات را فراهم می‌سازد . میرجلیلی معاون فنی شهرستان نیز توصیه‌های فنی در ایجاد بند خاکی حفاظتی میله چاه‌ها و همچنین تامین شیب هیدرولیکی و افزایش دبی آب را با اجرای عملیات صحیح کف شکنی، بغل بری و بغل تراشی را برای افزایش عمر مفید قنات، کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و اصلاح مسیر را به پیمانکار توصیه نمود.

دیگر خبرها

  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پایش معادن شهرستان تفت