Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل گمرک ایران با اشاره به هماهنگی مسئولان سه قوه برای حل مشکلات ترخیص کالا در گمرکات استان‌ها گفت: در این راستا ماندگاری کالا در گمرکات کاهش می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، رئیس کل گمرک ایران، رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی آخرین روند کالاهای متروکه و رسوبی در گمرک بوشهر بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل گمرک ایران و رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی از محل دپوی خودروهای توقیفی در گمرک بوشهر که به سبب ظن قاچاق در مراجع قضایی در دست پیگیری است بازدید کرد و با اشاره به اینکه این خودروها به‌زودی تعیین تکلیف می‌شوند اظهار داشت: خودروهای وارداتی رسوبی در گمرک بوشهر مربوط به 4 سال قبل است که در جلسه مبارزه با مفاسد اقتصادی تکلیف این خودروها تا پایان سال مشخص می‌شود.

محمدرضا یزدی ضمن بازدید میدانی از اسکله، محوطه بارانداز و محل دپوی کالای های متروکه و رسوبی در  گمرک بوشهر تصریح کرد: با تصمیم‌گیری‌های جدید زمان صدور مجوز ترخیص کالا‌های تجاری به یک هفته کاهش یافته است.

رئیس کل گمرک ایران : 90 درصد کالاها در گمرکات ترخیص شد/ هماهنگی 3 قوه برای تسریع در ترخیص کالاهای اساسیمعاون گمرک: اتهام بیش‌بود ارزش کره وارداتی از 60 میلیون دلار به 25 میلیون دلار کاهش یافتپیگیری مشکلات گمرکات و مرزهای کردستان/ 803میلیون دلار کالا به کشورهای خارجی صادر شد

وی در بازدید از واحد ایکس‌ری کامیونی گمرک بوشهر و انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: با هماهنگی سه قوه برای حل مشکلات ترخیص کالا در گمرکات استان‌ها اقدامات مهم و موثر انجام شده و در این راستا ماندگاری کالا در گمرکات کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کل گمرک ایران کالا در گمرکات گمرک بوشهر ترخیص کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار گذشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  ناظر گمرکات مازندران با اشاره به اینکه پاکستان جز ۵ کشور اول مقصد کالا‌های صادراتی گمرکات مازندران در سال ۱۴۰۲ بوده، گفت: از این میزان تجارت ۱۱ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار سهم صادرات گمرکات مازندران به پاکستان می‌باشد.

امیرجمشیدی، کالا‌های صادرشده به پاکستان را فرآورده‌های لبنی، مواد پلاستیکی، موادنساجی نام برد.

او اظهار داشت: طی سال ۱۴۰۲، ۱۶ هزار و ۸۷۳ دلار کالا از مبدا پاکستان از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شده است.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات فراورده‌های لبنی طی فروردین ماه سال‌جاری به پاکستان گفت: گمرکات مازندران طی مدت یاد شده ۹۵۱هزار دلاربه این کشور صادر نموده که نسبت به مدت مشابه سال۱۴۰۱. رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار گذشت
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد