Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:48:53 GMT

نمایشگاه هنرهای تجسمی «ارغوان» در نهاوند برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۵۱۴۵

نمایشگاه هنرهای تجسمی «ارغوان» در نهاوند برپا شد

«امیر بحیرایی» روز پنج‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این نمایشگاه ۸۰ اثر از هنرمندان این شهرستان در مجتمع امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه شش اثر عکاسی سیمین دخت صفی، ۱۱ اثر خطاطی زهرا جوادی، پنج اثر مینیاتور مهری کولیوند، دو اثر تذهیب مهناز ایوتوند، شش اثر رنگ روغن مبینا شاهمرادی، ۱۰ اثر طراحی و نقاشی کیمیا بیجنوند،۱۶ اثر رزین فاطمه یعقوبی، شش اثر مجسمه هنرمند روشندل عبدالخالق شاهرخی، هشت اثر طراحی از عارفه حمزه‌ای، دو اثر از فاطمه کاظمی  و ۱۷ اثر از دیگر هنرمندان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بحیرایی خاطرنشان کرد: هنرمندان نهاوندی در این جشن ملی با به نمایش گذاشتن آثار خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، تجدید میثاق کردند.

او با بیان اینکه در آیین افتتاحیه این نمایشگاه  از اثر مینیاتور مهری کولیوند با عنوان «نهاوند من» رونمایی شد، افزود: این اثر مینیاتور برگرفته از قلعه نهاوند، آثار کشف شده در تپه گیان، لباس محلی نهاوند و نمادهای این شهرستان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در دهه مبارک فجر از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۸ به مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، افزون بر ۱۵۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر با مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اجرا می شود. 

برچسب‌ها هنرهای تجسمی نهاوند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی نهاوند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان هنرهای تجسمی نهاوند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان دهه فجر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران شهرضا گفت: این نمایشگاه با منتخبی از آثار تجسمی هنرجویان گرافیک و انیمیشن هنرستان هنرهای زیبا در نگارخانه حکیم الهی شهرضا بر پا شده است.


ولی الله توکلی بیان داشت: بیش از ۵۰ اثر در زمینه های عکاسی، عروسک سازی، طراحی دیجیتال، چاپ دستی، پوستر و طراحی به نمایش در آمده که نتیجه تلاش های یک ساله هنرجویان در شناخت جهان هنر و مهارت آموزی در شیوه های مختلف هنری است.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر