Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم سینمایی «شادروان» گفت: من سالها میهمان همیشگی جشنواره فیلم فجر بودم اما به دلیل بیماری حالا در جایی هستم که حضور در این جشنواره برایم سخت شده است، همینکه از سویی کاری نیست که در آن بازی کنم و هم اینکه شرایطم به نحوی است که برای کارهای دیگر هم نمیتوانم به خانه جشنواره بیایم.

رضا رویگری در گفت‌وگو با میزان پیرامون حضورش در برج میلاد تهران در حاشیه اکران فیلم سینمایی «شادوران» گفت: پس از سالها وقتی یکبار دیگر به جشنواره فیلم فجر آمدم و در کنار مردم فیلم دیدم انگار دنیا را به من داده باشند، حس و حالی که از حضور در برج میلاد داشتم برایم غیر قابل وصف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: من سالها میهمان همیشگی جشنواره فیلم فجر بودم اما به دلیل بیماری حالا در جایی هستم که حضور در این جشنواره برایم سخت شده است، همینکه از سویی کاری نیست که در آن بازی کنم و هم اینکه شرایطم به نحوی است که برای کارهای دیگر هم نمیتوانم به خانه جشنواره بیایم.

بازیگر فیلم سینمایی «شادروان» درباره حضورش در این فیلم اضافه کرد: هرچند حضورم در این فیلم چند سکانس و کوتاه بود اما برایم ارزش زیادی داشت، باید بازیگر باشید تا بدانید رفتن جلوی دوربین چه شوقی دارد، وقتی تمام عمرت را صرف بازیگری کرده باشی اما یک بیماری همه چیز را از تو بگیرد اتفاقی غم انگیز است. 

وی در همین رابطه ادامه داد: دلم برایم نشست خبری، برای تماشای فیلم و در کنار تماشاگران بودن تنگ شده بود، خوشحالم که حسین نمازی به من اعتماد کرد تا بتوانم بار دیگر این حس خوب را تجربه کنم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید

رویگری درباره فیلم «شادروان» تاکید کرد: به نظرم فیلم خوبی است، اتفاقات و لحظات آن به خوبی شکل گرفته و شخصا از حضور در این فیلم راضی هستم، فیلمنامه کار خودش را می کند و از طرفی ترکیب بازیگران هم جذاب بود، به نظرم این فیلم میتواند به خوبی قضاوت شود. 

این بازیگر پیشکسوت سینما خاطرنشان کرد: کمدی موجود در فیلم سینمایی «شادوران» پیش برنده است، هرچند کارگردان به این اثر به چشم کمدی نگاه نمی کند اما همین اتفاقات تلخ گاها بعد از گذشت زمان به خاطراتی خنده دار تبدیل می شوند و همین جنس کمدی فیلم سینمایی شادروان است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران جشنواره فیلم فجر فیلم فجر 40

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای ایران جشنواره فیلم فجر فیلم فجر 40 جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • فیلم| از آرزو تا واقعیت؛کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در چایخانه امام رضا(ع)
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش