Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر پنجشنبه در نشست ائمه جمعه استان با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: بنیاد مسکن مولود انقلاب اسلامی است اما ما تاکنون نتوانستیم تبلیغات مناسبی در این زمینه داشته باشیم.

وی به فعالیت‌های انجام شده در بنیاد مسکن از طرح‌های بهسازی و مقاوم‌سازی، مسکن محرومان، طرح هادی و… اشاره کرد و گفت: تمام این خدمات بنیاد مسکن برای مردم نامفهوم است که انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما در معرفی این خدمات ارزنده تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده اما مظلومیت فوق‌العاده‌ای در این حوزه وجود دارد، افزود: صاحب خانه کردن مردم به ویژه در روستاها با اندک آورده شخصی اقدامی مهم و ارزنده است که باید به صورت مناسب و مطلوب به اطلاع مردم برسد.

آیت‌الله عاملی زیباسازی روستاها با رعایت اصول مهندسی را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: ساماندهی مساکن روستایی به ویژه در مرکز استان مهم است و باید بنیاد مسکن در ساخت خانه‌های بهداشت، مدارس و مساجد در این روستاها نقشه و تیپ یک دست و مناسب ارائه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: روستاییان نیز باید در ساخت و سازهای خود با رعایت نقشه تیپ بنیاد مسکن اقدام کرده تا سیمای ظاهری ساخت و ساز در این مناطق با زیباسازی محیط حفظ شود.

آیت‌الله عاملی اقدامات بنیاد مسکن در روستاها را قابل تقدیر اعلام کرد و گفت: در گذشته با کوچک‌ترین زلزله و سیلی مردم دچار آُسیب و گرفتار آوار می‌شدند که امروزه با اجرای طرح‌های بهسازی، نوسازی و مقام‌سازی در روستاها کمتر شاهد چنین آسیب‌ها و خساراتی هستیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بنیاد مسکن اضافه کرد: ۲ سال گذشته نیز در حادثه خرم‌آباد و کرمانشاه جوانان مهندسی از استان اردبیل در این منطقه شهید شدند که یاد و خاطره آنها را نیز گرامی می‌داریم.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: در تعیین زمین برای ساخت و سازهای مناسب باید با نظر استاندار و نایب رئیس مجلس تصمیم‌گیری جدی انجام شود تا با تغییر کاربری اراضی در برخی از روستاها، شاهد ساخت و ساز مناسب با سیمای جذاب باشیم.

کد خبر 5416011

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه اردبیل سید حسن عاملی ساخت و ساز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقاوم سازی مسکن روستایی طرح هادی روستایی صدا و سیما رسانه های گروهی زیباسازی شهری زلزله سیل دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف همدان ایلام گرگان زنگ انقلاب عکس استانها تبریز بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود