Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره فیلم فجر قرار بود از یازدهم بهمن آغاز و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت به سایت‌های www.cinematicket.ir و www.gisheh۷.ir مراجعه کنند، اما از آن روز تاکنون مراجعین به این سایت‌ها پس از انتخاب فیلم مورد نظرشان با این پیغام که "در حال حاضر برای این فیلم اکرانی وجود ندارد" مواجه شده و نمی‌توانند بلیت فیلم مورد نظر خود را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، روز سه شنبه (۱۲ بهمن) اعلام کرده بود از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد قول داده شده که مشکلات به سرعت برطرف و از همان روز بلیت فروشی آغاز شود، اما تاکنون این امر محقق نشده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، امروز (۱۴ بهمن) گفت: این مشکل برای همه استان‌ها وجود دارد، گفت: مسئولین مربوطه قول داده اند از عصر امروز (پنجشنبه) امکان خرید بلیت فیلم‌های جشنواره فراهم شود.

مهدی ربانی نژاد گفت: این مشکل سراسری است و به هیچ عنوان به استان مربوط نمی‌شود.

از چند سال پیش تهیه کنندگان فیلم‌های حاضر در جشنوراه با سازمان سینمایی به این تفاهم رسیده اند که فروش بلیت‌ها بصورت اینترنتی باشد و فروش به شکل سنتی برای فیلم‌های جشنواره نداشته باشیم.

 تعداد فیلم‌هایی که قرار است در کرمانشاه اکران شود به ۱۷ فیلم افزایش یافته است؛ اخیرا یک فیلم به تعداد فیلم‌هایی که قرار است در کرمانشاه اکران شود اضافه شده که در سینما بیستون به نمایش درخواهد آمد.

حالا علاقه‌مندان به دیدن فیلم‌های جشنواره فیلم فجر باید منتظر بمانند و ببینند آیا این بار وعده رفع مشکل خرید اینترنتی بلیت‌ها رفع می‌شود و خواهند توانست بلیت فیلم‌های مورد علاقه خود را بخرند، یا خیر.

قرار است ۱۶ فیلم جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در سه سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون کرمانشاه اکران شود.

انتهای پیام/ ط.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فروش بلیت سینما جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان