Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نهمین دوره جشنواره فیلم فجر به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از ۱۵ بهمن ماه در کرمانشاه آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: در این دوره ۱۷ فیلم سودای سیمرغ در سه سینمای آزادی، بیستون (هتل پارسیان) و فرهنگ به نمایش گذاشته می‌شوند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه ساعت‌های پخش فیلم در این جشنواره را ۲ بازه زمانی ۱۸ و ۲۰:۳۰ اعلام کرد و تصریح کرد: در این دوره بنابر ابلاغیه‌های وزارت ارشاد با ۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به همشهریان هنردوست خدمت رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنجوری بیان کرد: در این دوره فیلم‌های خائن کشی، درب، ملاقات خصوصی، ماهان، مرد بازنده، هناس، بدون قرار قبلی، بی رو، شب طلایی، موقعیت مهدی، شادروان، برف آخر، شهرک، علف زار، دسته دختران، ضد و لایه‌های دروغ اکران می‌شود.

وی گفت: در این دوره فروش بلیت به صورت حضوری امکان پذیر نبوده و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ امروز جهت تهیه بلیت به سایت گیشه هفت به نشانی www.gisheh7.ir مراجعه نمایند.

کنجوری تاکید کرد: از همشهریان تقاضا داریم به دلیل استقبال از جشنواره و کمبود بلیت هنردوستان کرمانشاهی هرچه سریع‌تر برای تهیه بلیت خود را اقدام کنند.

کد خبر 5416100

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه حوزه هنری چهلمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف همدان ایلام گرگان عکس استانها زنگ انقلاب امیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

به گفته مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن، بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسنا، جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com