Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به رکورد فروش هزار و ۱۷۰ میلیارد ریالی در مزایده الکترونیک اموال تملیکی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس به نقل از دادگستری استان هرمزگان، مجتبی قهرمانی با اشاره به تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، از برگزاری مزایده سراسری اموال تملیکی استان هرمزگان و دستیابی به رکورد فروش 1170 میلیارد ریالی در جریان برگزاری آن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: این مزایده، طی یک هفته و به صورت الکترونیک برگزار شد که خوشبختانه با استقبال گسترده متقاضیان شرکت در آن مواجه گردید.  

 وی در ادامه با اشاره به عرضه 161 ردیف کالا شامل مواد اولیه تولید، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، ماشین آلات راه سازی و انواع کالاهای بادوام عمومی در مزایده سراسری اموال تملیکی استان هرمزگان، تصریح کرد: این اقلام در مجموع به مبلغ 1170 میلیارد ریال به فروش رسیدند.

قهرمانی اظهار داشت: اقدامات خوبی نیز برای اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این مزایده از طریق رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و جراید و مطبوعات صورت گرفت و با توجه به سامانه طراحی شده، امکان بازدید نوبه‌ای از سایت و خرید خرد و تکی کالاها نیز برای متقاضیان فراهم شد تا این اقلام در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان یادآور شد: طبق اطلاعیه‌های از پیش منتشر شده، این مرحله از مزایده الکترونیک اموال تملیکی از طریق سامانه سازمان اموال تملیکی به نشانی: www.tamliki.ir و سامانه مناقصات و مزایده های دولت (ستاد ایران) به نشانی: www.setadiran.ir قابل رؤیت و قیمت گذاری بود و متقاضیان از چهارم تا دهم بهمن ماه 1400 با مراجعه به این سامانه ها، پیشنهادات خود را برای خرید کالاهای عرضه شده به بالاترین قیمت، ارائه نمودند.

وی همچنین اعلام کرد: مجموع فروش استان هرمزگان در سال جاری تا تاریخ 14 بهمن ماه حدود 5100 میلیارد ریال است که بر این اساس استان هرمزگان با اختلاف 3000 میلیارد ریالی نسبت به استان‌های دیگر رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه قضایی صیانت از اموال عمومی است، تأکید کرد: در شرایط موجود با تعیین تکلیف این اقلام، علاوه بر حفظ حقوق بیت‌المال، از تضییع و خسارت به اموال عمومی و اشخاص نیز جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری استان هرمزگان رئیس کل دادگستری میلیارد ریالی اموال تملیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضاپورذهبی بعدازظهر چهارشنبه در پویش دست‌های مهربان که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و اموال تملیکی در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: این پویش بیانگر احسان، انفاق و توجه به محرومان است.

وی با بیان اینکه ادارات ظرفیت‌های مؤثری برای کاهش فقر جامعه دارند، افزود: همه ادارات باید در این راستا گام بدارند و کمک به نیازمند را مختص ادارات خاصی ندانند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان کرد: ۵۵ هزار کارمند در استان کردستان داریم که اگر کارکنان ماهانه رقمی خیلی ناچیز را برای کمک به نیازمندان قرار دهد می‌توان شاهد افزایش پویش‌های مهربانی و اینگونه کارهای نیک شد.

حجت الاسلام پورذهبی توجه به مؤمنین را جزئی از دین و تدین مسلمانان دانست و بیان کرد: باید همواره در فکر مؤمنین باشیم و تلاش‌های خیرخواهانه را افزایش دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی سازمان اموال تملیکی در راستای تکلیف اجتماعی و به منظور محرومیت‌زدایی اقدام به تهیه بسته‌های پوشاک برای خانواده‌های نیازمند کرد.

حجت الاسلام برومند رازیانی بیان کرد: ۵۰۰ بسته پوشاک و کفش و لوازم التحریر برای خانواده‌های نیازمند تدارک دیده شده که با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و با کمک شبکه‌های مردمی به نیازمندان تحویل داده می‌شود.

وی از همکاری سازمان اموال تملیکی کشور و استان در راستای اجرای پویش دست‌های مهربان تقدیر کرد.

کد خبر 6094330

دیگر خبرها

  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان