Web Analytics Made Easy - Statcounter

باتوجه به لغو سفر تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا در پی عدم صدور ویزای ۶ عضو تیم، اردوی این تیم نیز تعطیل شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون کشتی بامداد امروز (14 بهمن) اعلام کرد که در پی عدم صدور ویزای 6 عضو تیم سفر به آمریکا برای مصاف دوستانه با تیم ملی این کشور در 23 بهمن ماه منتفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که پیش از این صراحتا نام علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به عنوان یکی از افرادی که ویزایش صادر نشده، رسما عنوان شده بود، سخنگوی فدراسیون کشتی کامران قاسم‌پور، مجید داستان دو کشتی‌گیر اوزان 61 و 92 کیلوگرم تیم ملی، به همراه احسان امینی مربی تیم ملی، محمد مصلایی‌پور داور درجه S1 کشورمان و حجت کریمی سرپرست تیم ملی را 5 عضو دیگری اعلام کرد که ویزای‌شان از سوی آمریکایی‌ها صادر نشده است.

در پی لغو سفر آمریکا، اردوی این تیم نیز به پایان رسید و کشتی‌‌گیران راهی خانه شدند. نفراتی که قرار است در هفته آینده برای دریافت ویزای بلغارستان و حضور در جام دانکلوف، راهی سفارت شوند به همراه کشتی‌گیرانی که نام‌شان در لیست تورنمنت یاشاردوغوست، در اردو ماندند و بعد از انجام اقدامات اداری جهت اعزام به خانه خواهند رفت.

تیم منتخب کشتی آزاد ایران در ماه جاری و اسفند ماه حضور در دو تورنمنت دانکلوف بلغارستان و یاشاردوغوی ترکیه را در برنامه دارد.

سفر تیم ملی کشتی به آمریکا لغو شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم)
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد