Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:37:24 GMT

مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۵۷۴۹

مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- کیخسرو دستغیب گفت:  تا آنجا که امکان دارد باید از رانندگی در شرایط مه آلود خودداری شود چرا که دید به کمترین میزان کاهش یافته و احتمال تصادف و خطر را افزایش می‌دهد و همچنین در صورت ضروری بودن سفر در هوای مه آلود، رانندگان با حداقل سرعت رانندگی کرده و حتماً از چراغ مه شکن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت بخار کردن شیشه جلو از دستگاه تهویه خودرو استفاده کرده و یا شیشه سمت راننده را مقداری پایین آورده تا بخار حاصله از بین رفته و مانع دید نشود.

 برخی جاده‌های استان کرمانشاه به خاطر شرایط جوی منطقه ممکن است به صورت مقطعی دچار یخ زدگی شوند که همین موضوع می‌طلبد رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند.

اطمینان از سالم بودن بخاری، برف پاکن و لاستیک خودرو، پر بودن باک بنزین و روشن کردن چراغ‌های مه شکن خودرو هنگام رانندگی در هوای برفی و مه آلود از دیگر مواردی است که حتماً باید مورد توجه قرار گیرد.

 ۷۲ تیم پلیس در جاده‌های استان کرمانشاه به صورت شبانه روزی حضور دارند تا در صورت نیاز به یاری شهروندان بشتابند.

انتهای پیام/ ط.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مه گرفتگی هوا شناسی راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته و در پی وقوع سیلاب در برخی از مناطق خسارات بسیاری وارد شده که برخی از جاده‌های استان مسدود بوده که با بازسازی‌ها صورت گرفته مسیرها باز شده است و در حال حاضر هیچ راهی مسدود نیست.

محمدعلی آخوندی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از بعد سیلاب و انسداد جاده تقریبا مشکل رفع شده و شرایط به پایداری نسبی را پیدا کرده است اما دلیل بر امن بودن راه‌ها و بازسازی شدن آن‌ها نیست.

وی افزود: مشغول عملیات بازسازی جاده‌ها بوده و برای تردد در راه‌ها نیز باید ملاحظه صورت گیرد چرا که برخی از جاده‌ها بررسی نشده و ممکن است زیر جاده‌ خالی شده باشد و تأکید برا ین است که ترددها به حداقل برسد و با احتیاط کامل و از سینه راه نیز فاصله گرفته شود.

آخوندی با بیان اینکه جاده‌های استان مسدود نیست، گفت: در محورهای روستای از جمله؛ معصوم آباد زیرکوه و بخش‌هایی از شهداد به نهبندان و مسیرراه نیز ممکن است شرایطی باشد که نیاز به احتیاط کامل دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در شهرستان خوسف بسیاری از آبنماها  تخریب شده که نیاز است رعایت شود.

وی تصریح کرد: ایمن سازی اولیه مسیرها در دستور کار است و با امکانات و دستگاه‌های متولی انجام می‌شود و لازم است رعایت شود چرا که بازسازی کامل نیازمند برآورد خسارات است.

آخوندی تصریح کرد: علاوه بر راه‌ها و محورهای شهری و روستایی که خسارات بسیاری در شهرستان زیرکوه، طبس، خوسف و خور و برخی از محورهای داخلی سرایان به دلیل سیل داشتیم اما در مناطق حساس و مسکونی نداشتیم، این روند بارندگی به صورت نقطه‌ای و رگباری و در برخی نقاط احتمال جریان آب نیز وجود دارد به ویژه در سمت نهبندان، سربیشه و خوسف بیشتر خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در حوزه انتقال آب و شبکه‌های آبرسانی روستایی و قنوات و در دام و کانال‌های انتقال آب و در برق‌رسانی دچار مشکل شدیم که باید برآورد خسارات انجام شود.

وی بیان کرد: در حوزه‌های واحد مسکونی خسارات قابل توجه نبوده است و با کمک خود مردم باید تلاش شود که مناطق مقاوم‌تری داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز