Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه اسکندر حیدری اظهار داشت: با دستور شهردار ارومیه، "شهرنگار" پذیرای همه تولیدات محتوایی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با موضوعات عنوان شده در فراخوان بوده و دعوت می‌کنیم همه فعالین این عرصه، با ارسال آثار خود، در این رویداد مهم مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه در بیست و نهمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل کلانشهر های ایران، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه به عنوان رئیس کارگروه رسانه کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل کلانشهرهای کشور تعیین شده است، و در همین راستا اهتمام جدی به تولید محتواهای رسانه‌ای در راستای اهداف مدیریت شهری و بهره‌گیری از توان فکری اصحاب رسانه و خرد جمعی برای نیل به این اهداف، در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و  نخستین جشنواره "شهرنگار" طراحی و به مرحله عملیاتی رسیده است.

حیدری با اشاره به اینکه تلاش شده است همه گروههای اجتماعی دغدغه‌مند در این جشنواره مشارکت داشته باشند خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره در ۲ بخش تخصصی، مختص رسانه‌نگاران و خبرنگاران و نیز بخش عمومی، مختص کلیه شهروندان، موضوعات و قالبهایی تعیین کرده که سطح دربرگیری را گسترده کرده و عموم علاقمندان به مباحث شهری به ویژه فعالان رسانه‌ای در این رویداد رسانه‌ای مشارکت خواهند داشت.

رییس نخستین جشنواره شهرنگار همچنین از حضور اساتید و متخصصان حوزه رسانه و ارتباطات کلانشهر ارومیه در ترکیب هیات داوران به عنوان یک امتیاز برای کیفی سازی سطح جشنواره برشمرد و ابراز امیدواری کرد ساختار قوی و حرفه‌ای شهرنگار، انگیزه تولیدات خوب و باکیفیت را بالا ببرد.

به گفته حیدری، دبیرخانه جشنواره شهرنگار دائمی بوده و تلاش خواهد شد هر سه ماه یک‌بار، به صورت فصلی، این رویداد فرهنگی- رسانه‌ای در مرکز استان برگزار شود.

وی گفت: هدف مدیریت شهری این است که محتواهای تولیدی اصحاب رسانه به ترمیم نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خادمان مردم در مجموعه مدیریت شهری منجر شود.

حیدری تاکید کرد: آثار هنری فاخر که مورد تایید هیات داوران باشند، خریداری شده و در فضاهای تبلیغاتی محیطی شهر و یا رسانه‌های جمعی به نمایش در خواهند آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز ارتباطات و امور بین الملل رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟

نخستین جشنواره سراسری فیلم شهرنما در حالی پایان پیدا کرد که جایزه بزرگ جشنواره به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به هیچ فیلم‌سازی تعلق نگرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جشنواره، در آئین پایانی جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) که با حضور جمعی از فیلم‌سازان و برگزیدگان همراه بود، رضا فهیمی به نمایندگی از هیئت داوران پیرامون عنوان جایزه بزرگ جشنواره توضیحاتی ارائه داد و گفت: هیئت داوران هیچیک از آثار را شایسته دریافت عنوان بهترین فیلم ندانست.

وی با اشاره به اینکه برای عنوان جایزه ویژه هیئت داوران مبلغ ۵۰۰ میلیون ریالی به عنوان جایزه درنظرگرفته شده بود که به فیلم‌سازان شرکت کننده در جشنواره تعلق نگرفت، افزود: بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری، این مبلغ برای تولید فیلم کوتاه ۱۰۰ تا ۱۲۰ ثانیه‌ای اختصاص می‌یابد.

نماینده داوران جشنواره شهرنما ادامه داد: طی هماهنگی صورت گرفته با انجمن سینمای جوانان، در روزهای آینده طی فراخوانی از فیلم‌سازان سراسر کشور برای ارائه فیلم‌نامه دعوت خواهد شد تا پس از بررسی طرح‌ها در شورای پیچینگ فیلم کوتاه، این مبلغ برای حمایت از تولید هزینه شود.

به گزارش ایمنا، نخستین جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان رفسنجان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هزاردستان برگزار شد.

کد خبر 750056

دیگر خبرها

  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد