Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری فیلم سینمایی ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس امروز ۱۴ بهمن ماه با حضور این کارگردان، امیر بنان تهیه کننده، رویا تیموریان، هوتن شکیبا، پریناز ایزدیار، نادر فلاح، امیرحسین بیات، ایمان شمس، سیاوش چراغی پور، شیرین آقاکاشی، پیام احمدی نیا بازیگران، بهمن ارک نویسنده و مشاور کارگردان، امیرحسین قدسی طراح صحنه در محل برج میلاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست امید شمس درباره شخصیت‌های فیلم گفت: تمام شخصیت‌ها در موقعیت‌هایی قرار گرفته‌اند که متناسب با این موقعیت نیستند، در واقع شرایط است که شخصیت‌ها را به سمت خاصی راهنمایی می‌کند.

پریناز ایزدیار نیز بیان کرد: شخصیت و شرایط آن کاملاً متفاوت است و ما زمان زیادی را با کارگردان برای گفتگو داشتیم تا تفاوت لازم بین کاراکتر پروانه و کاراکتر ابد و یک روز پیدا کنیم.

شمس با اشاره به فعالیت‌های قبلی خود گفت: زمانی که در حوزه فیلم کوتاه موفقیت‌هایی به دست می‌آورید بهتر می‌توانید وارد سینمای بلند شوید و عوامل نیز به واسطه کارهای گذشته من باهم همکاری کردیم.

وی ادامه داد: من و علی سرآهنگ مستندی را کار می‌کردیم که در زندان‌ها می‌گذشت و با این سوژه آشنا شدیم در نهایت قرار شد تا این فیلم را من بسازم. بخش عمده فیلم مربوط به زیستی است که من در آن محل بزرگ شده‌ام و این مساله به من کمک کرد چرا که بسیاری از رفقای من در زندان بودند و این مساله به سوگیری فیلمنامه کمک کرد.

امیرحسین قدسی طراح صحنه بیان کرد: بخشی از نوع طراحی مربوط به خواست کارگردان بود. ما تلاش کردیم تا طراحی صحنه‌ها به نوعی پست زمینه شخصیت‌ها باشد.

رویا تیموریان نیز درباره بازی در این پروژه توضیح داد: معتقدم نسل جوان آینده سینمای ایران هستند و تجربه‌های قبلی‌ام کمک می‌کند تا با گفتگو و خواندن فیلمنامه بدانم آن جوان موفق خواهد بود یا خیر. به هر حال نسل گذشته و نسل جدید می‌توانند اتفاقات خوبی را با هم رقم بزنند و من از این همکاری‌ها استقبال می‌کنم.

هوتن شکیبا نیز بیان کرد: کاراکتر من در فیلم بسیار از من دور بود و برای این نقش به زندان رفته تا فضا را ببینم. مستندهایی درباره زندان دیدیم، در طول فیلمبرداری فکر می‌کردم مکانی که در آن هستیم فضای تلخی است که یک سری زندانی در آن زندگی می‌کنند.

علی سرآهنگ گفت: برای یک پروژه درباره مواد مخدر بودیم که در نهایت به ما پیشنهاد شد درباره خانم‌ها و آقایانی که مواد با خود به زندان می‌برند فیلم بسازیم و دیدیم که این یک سوژه بسیار خوب است.

امید شمس نیز توضیح داد: تلاش کردیم فیلم تنها به سمت مواد مخدر نرود و از دل آن یک داستان عاشقانه داشته باشیم.

امیر بنان نیز درباره همکاری با امید شمس گفت: سال گذشته خانم کرمعلی فیلمنامه‌ای به من داد و من را با نویسنده های گروه آشنا کرد. باید نسل جدید وارد سینما شوند و بر همین اساس رویکردها باید تغییر کند. درست است که زمان طولانی را برای دریافت فیلمنامه پشت سر گذاشتیم اما هیچ ین محدودیتی حتی از سوی قوه قضاییه نداشتیم و حتی با ما در این راه همراه بودند.

چراغی پور نیز درباره نقش خود گفت: این نقش برای من جذابیت بسیاری داشت و خیلی خوشحال هستم که در این نقش بازی کردم.

پریناز ایزدیار درباره تکرار در نقش‌ها بیان کرد: با این حرف موافق نیستم که کاراکتر پروانه اصلاً ضعیف نیست و تنها وقتی عاشق می‌شود کمی متزلزل می‌شود.

ایمان شمس که از جمله قوی‌ترین مردان ایران است نیز گفت: من در این فیلم نقش خود را بازی کرده‌ام. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا با دیدن این فیلم مشکلات قوی‌ترین مردان ایران مشکلاتشان برطرف شود.

کد خبر 5416135 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: چهلمین جشنواره فیلم فجر امید شمس فیلم ملاقات خصوصی چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره تئاتر فجر تئاتر ایران حسین مسافر آستانه دهه فجر چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر جشنواره فیلم فجر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر فیلم علفزار موسیقی ایرانی تئاتر شهر پوستر رادیو صبا امید شمس شخصیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید

تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، امروز به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | اعضای تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پس از پیروزی پر گل مقابل تاجیکستان در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا)، به دعوت سفارت ایران، میهمان سفیر کشورمان در تاجیکستان بودند.

در این نشست که به صرف شام برگزار شد، سفیر ایران در تاجیکستان ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان، برای ملی پوشان در آخرین دیدار از این تورنمنت که امروز، یک‌شنبه ۹ اردیبهشت برابر قرقیزستان برگزار می شود، آرزوی موفقیت کرد.

دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران مقابل قرقیزستان، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار خواهد شد. دختران ایرانی طی سه بازی گذشته خود موفق به کسب ۳ پیروزی شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)
  • رسیدن به فلسفه زندگی از راه خودشناسی
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید