Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام فریدون مطهری روز پنجشنبه در مراسم توزیع بخشی از این بسته های معیشتی در امامزاده سید محمد اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۳۵۰ بسته معیشتی توسط امامزاده سیدمحمد ، ۱۵۰ بسته توسط مسجد شهدا، ۱۵۰ بسته توسط مسجد شریعت آباد، ۱۵۰ بسته توسط مسجد صاحب الزمان زینال آباد و ۲۰۰ بسته ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: ارزش هر یک از این بسته ها که شامل برنج، روغن، ماکارونی و مرغ و برخی از مواد غذایی است بالای ۲۵۰ هزار تومان است.

وی اعلام کرد: از ابتدای شیوع و همه گیری کرونا تاکنون ۱۶ هزار بسته معیشتی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر به ۴۳ دانشجوی نیازمند از محل موقوفات کمک های مالی به میزان هر کدام ۸۰۰ هزار تومان پرداخت شده است.

و افزود: کمک به دانش آموزان نیازمند نیز از دیگر برنامه های این اداره در دهه مبارک فجر امسال است.

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز در این مراسم بیان کرد: کسانی که املاک خود را وقف می کنند با نیت پاک این کار را انجام می دهند که این بسیار مهم و ارزشمند است.



آیت الله محمدتقی پورمحمدی گفت: متاسفانه بعضی ارزش ها از بین رفته اند و کسانی که امروز در کارهای خداپسندانه‌ شرکت می کنند نباید انتطار داشته باشند که اطلاع‌رسانی شود و باید با صداقت و نیت پاک وقف کنند.

وی تاکید کرد: نیت متولی‌ها هم باید صادق و پاک باشد تا نیت واقف تامین و درآمد موقوفه در جای خود مصرف و استفاده شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این مراسم بیان کرد: باید توجه کنیم که توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان واقعی برسد و آنان بهره‌مند شوند.



سیدعلی موسوی گفت: در برنامه ها و ملاقات های روزانه خود شاهد مراجعه برخی از همشهریان هستیم که آبرومندانه حتی حاضر به دریافت بسته های معیشتی از نهادها و مراکزی که به آنان معرفی می کنیم، نمی شوند.

وی ادامه داد: باید بسیار مواظب باشیم تا نیازمندان آبرومند را نرنجانیم.

به گزارش ایرنا، مراغه یکی از شهرستان های است که به گفته مسئولان مردمان آن در اقدامات خداپسندانه و خیرخواهانه همواره پای کار هستند و در تمامی زمینه ها از جمله مدرسه سازی، حوزه سلامت، ورزش، توزیع بسته های معیشتی و بسیاری از موارد دیگر در خط مقدم کمک‌رسانی قرار دارند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی مراغه بسته معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی مراغه سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی مراغه بسته معیشتی بسته های معیشتی بسته معیشتی بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل با اعلان خبر توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ضمن تاکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا بیان نمود در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.
محمد نژاد ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است.
وی اظهار کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنابر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.
محمد نژاد ضمن تاکید برلزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد گفت: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند.

دیگر خبرها

  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند