Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:25:16 GMT

امنیت آسمان ایران خط قرمز پدافند هوایی است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۶۰۲۷

امنیت آسمان ایران خط قرمز پدافند هوایی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق (شهدای خلیج فارس) در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب شرق گفت: جمهوری اسلامی ایران بر سر منافع ملی خود با هیچ کشور و فردی تعارف ندارد و در مقابل منافع خود کوتاه نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممکن است دشمنان دچار اشتباه شده و کشور ما را به حمله نظامی تهدید کنند و این ما هستیم که با آمادگی کامل در مقابلشان ایستاده‌ایم و در صورتی که مرتکب خطایی شوند، پشیمانشان می‌کنیم.

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: پدافند هوایی با چشمانی همیشه باز و بینا و با قدرت تمام، محافظ آسمان این کشور است؛ چرا که امنیت آسمان ایران خط قرمز و اوج حساسیت پدافند هوایی است.

امیر صباحی‌فرد، ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تصریح کرد: شهدا چراغ‌های هدایت‌گر بشریت و الگوهای برتر ما هستند و ما توفیق پیدا کرده‌ایم که ادامه‌دهنده راه آنان باشیم، دلاورمردانی که با تمام وجودشان از این مرز و بوم دفاع کردند و یک وجب از این خاک مقدس را به دشمن ندادند.

کد خبر 5416120 محمد مهاجرانی

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران ایران خلیج فارس ارتش جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی آیت الله صافی گلپایگانی انقلاب اسلامی ایران دهه فجر مقام معظم رهبری مهر انقلاب ایران شورای نگهبان رئیس جمهور ایالات متحده امریکا علی بهادری جهرمی رحیم زارع محمد مخبر کمیسیون تلفیق پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه ایالات متحده از اعراب حاشیه خلیج فارس خواسته که در حمایت از رژیم اسرائیل در تقابل با ایران، دفاع هوایی یکپارچه تشکیل دهند.

به گزارش فارس، بلینکن غروب دوشنبه در نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض گفت: «این حمله تهدید شدید و فزاینده ایران و ضرورت همکاری ما در زمینه دفاع هوایی یکپارچه را نشان می‌دهد».

این در حالی است که طرح تشکیل پدافند هوایی پکپارچه از چندین سال پیش مطرح شده، اما تا کنون موفقیتی در پیشبرد آن حاصل نشده است.

چند روز پیش از این معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اجرای موفق عملیات «وعده صادق» علیه اسرائیل را نشان‌دهنده شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیا توصیف کرده بود.

ایشان روز دوشنبه گفت: «اجرای موفق عملیات "وعده صادق" نشانه شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیاست.

سردار سنایی راد گفت: «در شرایطی بودیم که، چون رژیم صهیونیستی با مانعی برای ادامه اقدامات خود را مواجه نمی‌دید و احتمال تکرار این جنایت وجود داشت لذا برای متوقف کردن این روند جنایت و ترور از یک سو و تنبیه متجاوز از سوی دیگر، عملیات وعده صادق طراحی شد.»

او در خاتمه گفت: «در طراحی این عملیات همه ابعاد ماجرا در نظر گرفته شد که ضمن ارسال پیام قدرت و ترمیم یا تثبیت بازدارندگی ما، هیچ زمینه‌ای برای بهانه جویی علیه ما وجود نداشته باشد، اگر صهیونیست‌ها می‌توانستند ۵ جنازه زن و کودک در این ماجرا در اختیار داشته باشند حتماً دنبال مظلوم نمایی و فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران بودند.»

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد