Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:18:09 GMT

۱۹ طرح عمرانی در شهرستان درمیان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۶۰۸۴

۱۹ طرح عمرانی در شهرستان درمیان افتتاح شد

فرماندار درمیان روز پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: دفتر پیشخوان دولت در روستای بورنگ و سنگ فرش معابر روستای گسک به نمایندگی از این طرح‌ها امروز به بهره‌برداری رسید که در مجموع  بیش از هفت هزار نفر از مزایای این طرح‌ها در روستاهای بخش میاندشت برخوردار شدند.

حسینعلی بخشی از افتتاح ۷۷ طرح با اعتبار ۴۱ میلیارد و ۱۲۷ میلیون تومان به مناسب دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی ۹ طرح با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از مجموع طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال ۴۴ مورد در راستای محرومیت‌زدایی و افزایش ضریب برخورداری در مناطق روستایی اجرا شده است.

فرماندار درمیان گفت: رویکرد اصلی ما در افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، افزایش شاخص‌های برخورداری مردم و توجه ویژه به نقاط روستایی برای پایداری جمعیت است.

وی اضافه کرد: اقدامات بنیاد علوی نیز در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهرستان قابل تقدیر است و این نهاد انقلابی تاکنون مشارکت چشمگیری در اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه داشته است.

دیدار مردمی و برگزاری میز خدمت در روستای گسک از دیگر برنامه‌های فرماندار و مسوولان شهرستان درمیان در سومین روز دهه فجر بود.

برچسب‌ها افتتاح طرح درمیان خراسان جنوبی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح درمیان خراسان جنوبی افتتاح طرح درمیان خراسان جنوبی دهه فجر دهه فجر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با تعریض خط کندروی شرقی بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در منطقه ۲۱ و اجرایی شدن طرح تحکیم بزرگراه آزادگان بار ترافیکی این منطقه کاهش یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس