Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ابراهیمی روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرستان فرمانداری‌های چهاربرج و باروق اظهار داشت: اصلی ‌ترین و بنیادی‌ترین شعار دولت سیزدهم "دولت مردمی و ایران قوی" است و این به منزله آن است که مردم در امورات خود نقش ایفا کنند.

وی با بیان اینکه بدون حضور مردم هیچ اتفاقی نمی‌افتد و انجام هرکاری هم باید با پشتکار مردم باشد، افزود: باید سخنان مردم در این دولت شنیده شود و مسوولان نیز در بین مردم بوده و خود را خادم آنان بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایرانی قوی زمانی محقق می‌شود که تفکر انقلابی و جهادی در کشور حاکم باشد ادامه داد: با این تفکر ایران اسلامی با در جنگ با رژیم بعثی عراق که ۵۰ کشور حامی وی بودند پیروز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز ایران در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، گفت: برای برون رفت از این وضعیت به تفکر انقلابی و پشتوانه مردمی نیاز است و دولت سیزدهم در عرصه بین‌المللی و مسایل داخلی به صورت هوشمندانه گام های خوبی را برداشته است.

ابراهیمی سفر اخیر رییس جمهوری به مسکو را عزتمندانه و ثمره تفکر انقلابی دانست، افزود: دولت مردمی با همین رویکرد و تفکر انقلابی در مذاکره‌ها ظاهر شده و تاکنون بسیار تاثیرگذار بوده است.

ذغدغه اصلی رییس جمهوری مردم است

وی در ادامه با بیان اینکه دغدغه اصلی رییس جمهوری مردم است، گفت: باید ما مدیران هم به عنوان خادمان مردم با این رویکرد و دیدگاه کارها را پیش برده و برای حل مشکلات مردم گام برداریم.

وی همچنین اضافه کرد: مقام عالی استان‌ هم توجه و توسعه مناطق کم‌برخوردار را در اولویت کاری قرار خود داده است از اینرو همه مدیران نیز این مهم را مدنظر قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: تغییر و تحول اداری یک امر طبیعی است و به منزله ناتوانی مدیر قبلی نیست و بلکه با تغییر دولت‌ها، افکار و برنامه‌های جدید نیز بکارگیری می‌شوند.

وی با اشاره به ارتقای باروق و چهاربرج به شهرستان افزود: زیرساخت‌های موجود پاسخگوی نیاز یک شهرستان نیست و در این زمینه وظیفه فرمانداران جدید این ۲ شهرستان برای تکمیل این زیرساخت ها بسیار سنگین است.

وی استقرار اداره‌ها در این ۲ شهرستان را گام اولیه و اساسی برای پیشرفت عنوان کرد و اظهار داشت: این ۲ مدیر براساس داشتن ویژگی مردمی و آشنا بودن به منطقه و آشنایی با ساختار و سازمان ها انتخاب شده و باید برای ارتقا و توسعه شهرستان‌های تحت مدیریت خود تلاش کنند.

امام جمعه چهاربرج نیز در این آیین اظهار داشت: سرپرست فرماندار پیشین این شهرستان تا آخرین لحظه در انجام وظایف محوله و حتی فراتر از آن تلاش کرد و خود را یک شهروند چهاربرجی می‌دانست.

 حجت‌الاسلام اصغر جلالی افزود: وی همچنین در این شهر با تمام قوا خدمت کرد و در ارتقای چهاربرج به شهرستان و همچنین برطرف کردن موانع موجود همه تلاش خود را به کار گرفت.

وی اضافه کرد: امید است فرماندار جدید نیز با برنامه‌های نو و ابتکارانه در ارتقا و پیشرفت بیش از پیش این شهرستان و همچنین استقرار اداره‌ها در آن تلاش کند.

امام جماعت باروق نیز در آیین معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان با قدردانی از سرپرست سابق فرمانداری باروق اظهار داشت: لازمه توسعه باروق توجه به زیرساخت‌های آن است به طوری که عدم استقرار اداره‌ها، مانعی برای توسعه است که باید در سطح استانی و ملی پیگیری شود.

حجت‌الاسلام علی محمدی نسب با بیان اینکه باروق یک منطقه شهید پرور بوده و ظرفیت های زیادی برای پیشرفت دارد، افزود: برای استقرار امامت جمعه نیز در این شهرستان، باید اداره‌های دولتی مستقر شوند.

وی همچنین گفت: با توجه به کوهستانی و سخت گذر بودن راه بیشتر روستاهای این شهرستان و همچنین بارش زیاد برف توام با کولاک، در فصل زمستان راه ارتباطی روستاها مسدود می‌شود که امدادرسانی به صورت زمینی سخت می‌شود و باید امدادرسانی به صورت هوایی صورت پذیرد که لازمه آن اختصاص امکانات لازم است.

در این آیین‌های جداگانه با حکم استاندار آذربایجان‌غربی "قادر حبیبی" و "صالح حسینی" به ترتیب به عنوان سرپرستان فرمانداری‌های چهاربرج و باروق معرفی و منصوب شدند.

همچنین از خدمات "فخرالدین صمدی" و "سهند علی ستاری" سرپرستان سابق فرمانداری چهاربرج و باروق تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، در ۲۱ تیرماه سال جاری، براساس مصوبه هیات دولت بخش‌های باروق و مرحمت‌آباد به شهرستان ارتقا و از میاندوآب منفک شدند.

برچسب‌ها چهاربرج مراسم معارفه باروق استانداری آذربایجان غربی مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهاربرج مراسم معارفه باروق چهاربرج مراسم معارفه باروق استانداری آذربایجان غربی مشارکت سیاسی آذربایجان غربی تفکر انقلابی اداره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه کارگری افزود: انقلاب‌اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیرو‌های متخصص است تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

استاندار همدان گفت: عرصه جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران اسلامی نیست.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است از همین رو تبیین اقدامات و دستاورد‌های نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

در پایان تعدادی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی به نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود و مطالبات حوزه خود پرداختند که استاندار و معاون اقتصادی استاندار برای پیگیری مطالبات آنها اعلام آمادگی کردند.

در پایان این مراسم از آقای قیطاسی قوی‌ترین مرد ایران که خود را قوی‌ترین مرد کارگر ایران عنوان کرد، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است