Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین -  در مراسمی از محمد حسین اسماعیلی قدردانی و محمد حسین فائزی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی شد.

اسماعیلی بعد از ۳۰ ماه، سکان هدایت فرهنگی را به فائزی تحویل داد.

شالویی، مدیرکل حوزه وزارتی و دستیار وزیر ارشاد در این مراسم توجه به هنر و هنرمندان را ضروری دانست و بر حل مشکلات هنرمندان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شالویی گفت : با توجه به شیوع کرونا و به منظور فاصله گذاری اجتماعی، چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با ۳۰ درصد ظرفیت تماشاگر برگزار می‌شود.

سالن‌های موسیقی را با حفظ سلامت شهروندان و رعایت دستورالعمل‌ها بهداشتی و موافقت ستاد ملی کرونا از ماه گذشته در استان‌ها آغازکردیم و خوشبختانه مورد استقبال خوب تهیه کنندگان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

دستیار وزیر ارشاد گفت: در حال حاضر هفتمین جشنواره موسیقی فجر را داریم و ادامه برگزاری برنامه‌ها منوط به تاییدیه دستگاه‌های بهداشتی کشور و به ویژه ستاد ملی کرونا خواهد بود.

به گفته شالویی، اکران فیلم‌های جشنواره فجر از ۱۵ بهمن ماه در استان‌ها شروع خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارشاد اسلامی انتصاب جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی